Hayatımın "mucizelerle" olduğunu hiç sanmazdım gördüğüm rüya annemin ölü olduğunu tahmin ederken bir zarfla hayatımın bakış açısını değişeceğini ne ben nede ölü bir bedenim inanabilirdi.
Doktor Edison tekrar odaya girmişti odada bir ben birde Edison vardı .
Doktor Edison :Zarfı okudun mu küçük prenses ?
Evet okudum. Ve mucizelerle bir hayatın içinde olduğumu fark ettim.
Doktor Edison : bunu anlaman iyi olmuş şimdilik bu durumu saklıyalım.
Böyle yapmamız daha mümkün olur elbette .
Allison kapıyı tıklayarak içeri girmisti.
Senin için küçük bir değişiklik yapmaya karar verdik sadece doktorundan izin almak kaldı .Doktor Edison: sizi dinliyorum
Lydia hayata küsmüş bir şekilde hastanede hergün vakti geçiriyor.
Söyle diyorum ki: biraz doğayla baş başa kalması gerektiğini düşündüm.Hergün hayata veda ediceğini düşünmektense yeniden hayata tutucağını bilmesi gerek.
Doktor edison: böyle düsünmeniz onur verici . Benim içinde bir sakıncası yok fakat kendisini pek fazla yormaması gerek .
Allison: ona çok iyi dikkat ediceğimi inanıyorum.
Ee ne zaman gidiyoruz diyerekten konuşmalarına dahil olmuştum.
Allison: hemen şimdi tabi sende hazırsan ?
Ben hazırım o zaman diyerekten birden ayağa kalkmamla yatağa oturmam bir oldu.
Artık zor nefes alıyor her hareketimle yoruluyordum.
Doktor Edison: ah tatlım ani hareketlerinden yavaş yavaş vaz geçmen lazım
Sözünü dinlemem gerek değilmi?
Doktor Edison: sağlığın için evet
Allison tekrardan kalkmama yardımcı oldu piknik sepetini hazırlamıştı birde .
Nedense bugün herkes bana bir değişik davranıyordu benim bilmeyipte onların bildiği ne vardı ki?
Bu benim için bir önemi yoktu.
Babamın bizi orada beklediğini söylemişti Allison .
Yavaş yavaş dışarı çıkıyorduk.
Merhaba aylar önce hergün beraber olduğumuz doğa .
Merhaba sesinize hasret kaldığım kırlangıç kuşları .
Merhaba gökyüzü her derdim olduğunda sana gelip derdimi anlatırdım hatırlarmısın?
Sanada elveda hastane sadece 2 saatlik bile olsa elveda kelimesini sana alıştıracağım.
Arabaya binmiştik allisonla her güzel anı yaşadığımızda dans ettiğimiz şarkıyı açmıştı .
Yarım saatlik bir yolculuk geçirmiştik arabadan inince Allison gözlerimi bağlamıştı nedenini sorduğumda susma hakkını kullanabilirsin prenses demişti ve bende aynı şekilde susmuştum.
Gözlerimi açtığımda sınıf arkadaşlarımı görmem bir oldu .
Birden hapyy birthday lydia diyerekten hepsi bana doğru koşmuştu. Bugün neden herkesin bana değişik davrandığını öğrenmiş bulunuyordum .
Bugün 15 ekim doğum günüm
Bugün 15 ekim annemin vedası
Bugün 15 ekim yere düştüğümde beni kaldırıcak kişiyle veda ettiğim gün ...Bir çok anı birden yaşamıştım . Hiç birşeyin farkında değildim.
Hayat "mucizelerle" doludur işte yavaş yavaş mucizelerle karşılaşıyordum.Onları çok özlemiştim. Vakit geçirmeyi beraber gülmeyi beraber ağlamayı beraber dertleşmeyi.
Onlarla birlikte oturup sohbet etmiştim . Saatler çok çabuk geçiyordu her saniyemde bir mutluluk yaşıyordum.
Hastalığım yüzünden erken veda etmek zorunda kaldım aylardan beri mutluluk diye bir şey görmüyordum.
Onlar sayesinde bu durumdaydım ya"Sevdiklerim"
Bugün benimle beraber güldünüz
Fakat bir gün kendiniz ağlıyacaksınız
Ben olmadan ...