Hastalığım giderekten kötü oluyordu.
Artık hergün burnum kanıyor bayılıyordum.
Kemoterapi hala devam ediyordu artık eskisi kadar mutlu değildim kimsenin mutlu ediceğini umucak bir tarafım da kalmamıştı. Doktor Edisonun yazdıkları beni etkilemişti bende yönümü değiştirmeye karar vermiştim fakat o yönden geçiş zamanım gelmişti artık çok geç anne!Geç kaldın mutlu olmak için yüzümü görebilmek için yeni bir sayfa açmak için yeni bir mutluluk yapmak için .
GEÇ KALDIN ANNE...
Yanlış yolda olduğumu fark etmem güzel olmuştu. Hastalığım yüzünden olanlar oluyordu ya. Belki bu hastalığım herkesin gerçek yüzünü çıkartırdı herkese veda etmeden önce kimlerin nasıl olduğunu öğrenmekte iyi bir durumdu .
Kötü zamanımda yanımda olamayan insanla artık nasıl bir mutluluk yaşıyabilirdim ki ??
Yanımda doktor Edison gelmiştiDoktor Edison : hastalığın git Gide daha da kötüleşiyor annenle konuşma işini istersen bir kez daha konuşalım.
Hayır onunla konuşmak istemiyorum! Farkındaysanız kötü zamanımda olmayan bir insan o daha doğrusu (annelik) rolünü yapamayan bir insan artık herşey çok geç gördüğünüz gibi ÖlÜYORUM doktor Edison ÖLÜYORUM...
Doktor Edison : herşeyin geç olduğunu düşünmüyorum.
Buda sizin kararınız kimse karşındaki kişinin yaşadığı durumu yaşamadan ne hissettigini anlıyamaz!...
Bu seferde ben susma kararı almak istiyorum küçük prenses...
Babamla Allison başımdan hiç ayrılmıyorlardı. Babam ise benden daha beter bir haldeydi Allison da bir kişinin daha ölümüne şahit olmak istemiyordu .
Bende kimseyi üzüntülü bir şekilde yarı yolda bırakıp gitmek istemiyordum.
"Veda " mektubuna yazmaya devam ediyordum hergeçen gün yazdığım mektupları artık Allison birde babama okutma zamanın gelmişti .
Belkide hayata devam ederdim tekrardan nasıl olsa hayatım mucizelerle doluydu ya ne olucağı belli olmayan bir hayat.Babamın ağzından çıkmayan sözleri gözlerinde okuyabiliyordum . Onunla küçük bir konuşma yapmak istiyordum baba diyerek seslenmistim
Efendim tatlımSeninle konuşmak istediğim bazı şeyler var
Seni dinliyorum hayatım
Eğer ölürsem annem gibi yapma olur mu ? Ölsem bile mezarıma gelmeyi unutma olur mu baba düştüğüm zaman kaldıracak bir annem olmasa bile sen her zaman yanımda oldun. Mezarıma her geldiğinde gözünden bir yaş bile akmasın baba bana her gece uyuyacağım zaman okuduğun masalları orda da oku olur mu baba?
Yerime başkasını koyucak biri gelmesin olur mu baba ?Bazen yıldız kaydığında o yıldızın sonunda benim geliceğimi hayal et...
Olur mu BABA...?