Özellikle siz 9. sınıf kızlarına sesleniyorum! Lisede 9. sınıf kızlarla ilgilenen ilk kişiler her zaman 11'lerdir. 9. sınıfların koridorunda gezerler, sizin beden dersiniz olduğunda bahçede oyun oynarlar yani kısacası eğer sizi görüp begenirlerse sizin de onu görmeniz için sürekli burnunuzun dibinde olurlar. Ama yüz vermeyin! Evet, biliyorum hoşunuza gidecek çünkü sınıfınızdaki kızların dedikodusu aynen şöyle olacak; gelir gelmez hemen bütün erkekler bu kızın peşinde. Ama dediğim gibi yüz vermeyin.
Siz o okulda yenisiniz. Ne siz onu tanıyosunuz ya da okuldaki herkes sizi tanıyor. Siz onun bazı huylarını sevmeyecek olabilirsiniz ve bu yüzden sonradan sıkıntı yaşayabilirsiniz. Ama sizi tanımayan o koskoca okul ne dedikodular çıkarır arkadaşlar hem de neler neler...
Mesela ben bunu yaşadım. Sevgilime gidio "Sen zaten 9'larla çık!" diye laf atmışlar.
Şimdi diyeceksinizki, 9 olmakta ne var? 12 olunca ne oluyor?
Evet biz de öyle düşünüyoduk ama hakikaten bu olması gereken bir şey arkadaşlar. Mesela 9 ve 12 diyerek insanları statülere sokmak değil aradaki yaş farkı. Sen daha 9sun o ise reşit olmuş biri. Artık bazı konularda özgürlüğünü almış, sen alamamışsın o senden tabiiki üstün. O yüzden sakın ortalıkta salak salak 12yse napalım demeyin.
Bu demek degilki biri gelse mesela "Karşına 12lerden biri çıksa ne hesap vereceksin?" gibi ergence sözler söylendiginde susun, tabiiki değil! Yeri gelince hakkınızı savunun ama lisede o 11 se ya da 12yse banane demeyin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise İçin Tavsiyeler
DiversosLisede neler yapmalı/yapmamalısınız? Lisede nasıl makyaj yapmalısınız? Ortama nasıl girmelisiniz? *Hem kızları hem de erkekleri bilgilendirme amaçlı yazılır.