En çok erkeklerde görüyorum bu badboy havalarını. Aslında hiç de öyle olmayan erkekler yeni bir ortama girince ve kızların yanında bad boy havalarina giriyorlar. Arkadaşlar, ne kızlar ne de diğer bütün insanlar ortalıkta sessiz sessiz oturup etrafına tripli bakışlar atarak bad boy gibi görünmeye çalışan insanları sevmez! Gerçekten o hareketler üstünüzde o kadar emanet duruyorki midemiz bulanıyor!
Bunun adı resmen cool olayım derken yalnız kalmak!
Bunu sakın yapmayın. İnsanlar eğlenceli olmayı sever. Özellikle lise, sizin biraz daha büyüyüp eğlenceye atılma zamanınız olduğu için bu tür hareketler sevilmez.
Doğal olun abi ya! Kasmayın! Bir kızı seviyorsanız onu etkilemek için onu güldürün, öğle arası kantinde oturup onunla sohbet edin. O kadar onu beğendiğini söyleyip de sonra onu umutlandırıp karşısında cool olmak için salak salak sus pus oturmayın!
Bir diğer şey: bir kızı beğendiğinizde sürekli arkadaşlarıyla konuşmayın. Eğer bir kızı beğendiyseniz, tamam gidin arkadaşlarına sınıfını sorun, adını sorun eyvallah. Ama gidip de sürekli arkadaşlarına "Ben ondan hoşlanıyorum ona söyleyin." ya da "Aramızı yapsanıza." falan demeyin.
Birinden hoşlanıyosanız gidin kendiniz konuşun. Yüzüne karşı onu neden beğendiğinizi falan siz söyleyin. Cesaretten hoşlanırız biz. Ve unutmayınki hoşlandığınız kişi sizi reddederse bi bok olmaz! Bundan korkmayın arkadaşlar gerçekten bundan korkmanın çok saçma olduğunu sonradan anlayacaksınız.
Hoşlandığınız kişiye karşı cesur olun, doğal olun.
Bir diğer şey de: çok küfür etmeyin. Belki siz, bunu arkadaş ortamında samimi buluyor olabilirsiniz ama sizi hiç tanımayan o insanlar bu huyunuzu bilmedikleri için sizi yanlış tanıyabilir ve sevmezler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise İçin Tavsiyeler
De TodoLisede neler yapmalı/yapmamalısınız? Lisede nasıl makyaj yapmalısınız? Ortama nasıl girmelisiniz? *Hem kızları hem de erkekleri bilgilendirme amaçlı yazılır.