Poppy içeren bir bölüm olacak.
Medyayı izleyin de İllucu Poppy diye dolaşmayın ortalıkta aq.
Bir de üşenmezseniz şu linkteki videoya bakın:
https://youtu.be/NQNZvegPEvUAdı "Amaçsız Oğuzhan Poppy izliyor +15 küfür ettim"
Türkiye'de ortalama YouTuber yaşı 8'e düşmüş. Ayrıca 8 yaşındaki çocuğun böyle küfür etmesi normal mi lan? Çocuk benden çok küfür ediyor. Ki ben küfürbaz bir insanımdır. Bir de trend videolara girmiş bu. Türklere YouTuberlık yasaklansın diye tag açalım bune.
Ha bir de Poppy'nin İlluminati'ye karşı olduğunu bile düşünmüyorum değil. Belki onları trollüyordur. İlluminatide olsa bu kadar açıkça göstermez zaten. Gizli bir örgüt sonuçta.
Bunun bir videosu var. Diyor ki "Bu gülün dikeni var." Hadi canım. Sonra "Ama bu gül güzel kokuyor" diyor. "Ama dikenleri de elime batıyor" diyor. "O zaman şimdi bu gülü elimden bırakıyorum." diyor. Video bitiyor. Ne alaka derseniz.
İnstagram'da bununla ilgili bir yorum gördüm ki yorumu kimse takmamış. Beğenisi falan yoktu. Bir hanımabla demiş ki "Gül uyuşturucuyu temsil ediyor. Uyuşturucuyu seversin ama canını yakar. Burada Poppy kokusunu sevse de gülü bırakmış. Uyuşturucuyu sevse de bırakırlar." gibimsi bir yorum yapmış.
Dedim abla sen bırak İnstagram'ı falan direk git Oxford'a profesör ol.
Poppy atarları bu kadar. Şarkıları çok güzel. Everybody wants to be Poppy dinleyin. Lowlife dinleyin. Money dinleyin. Computer boy dinleyin. Dinleyin mk.
Son olarak;
I'm Poppy.
Hazır gelmişken geçen bölümki atarlardan buraya da yapayım.
Arkadaşım reklam veriyorsan da yazım kurallarına dikkat et.
Hala cevap vermedi.
Bekliyorum.
Cevap verince kitabına bakacağım.
Ama hala vermedi.Bakın mesela bu ne güzel. Adam gayet sempatik şekilde reklam vermiş. Yazım yanlışı yapmış, ben uyarınca hemen şeker bir şekilde düzeltmiş. Trip yok bir şey yok. Bana böyle gelin. Böyle reklam verecekseniz neden olmasın yani.
Burdan bi şeyler sildim 2016 okuyucuları seri mutlu diğerleri bune aq diyor
Sonraki bölüm bir şey yapalım. Canım Lazari'ye bölüm atmak istemiyor. Önerin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ivırtı Zıvırtı
De TodoEğvle eğvle çizimlerim, Garip atarlanmalarım, Her yerinden kalite akan giflerim, Yüksek ihtimalle yakında telif yiyecek videolarım, Kendi kendime konuşup bir şeylerden şikayet etmem, Challenge gibimsi şeyler, Kitaplarımla ilgili duyurular, Yaşadığı...