Evlatlar! Beni bi dinleyin!
Şimdi ben 19 Haziran için çok heyecanlıyım. Çünkü 19 Haziran;
DON'T HUG ME I'M SCARED GÜNÜ!!!
Ağağağağağah cidden hiçbir şey yapmazsam kendimi çok kötü hissederim. Bir şeyler yapmalıyım. Ne yapayım. Yardım edin tag falan başlatalım.
DHMIS seven var mı bu arada? Hiç sormadım ama.
Şimdi ben Lazari'ye ve bu kitaba DHMIS ile ilgili fanartlar falan paylaşırım. Kutlayın lan falan derim.
Ne yapılır ki bununla ilgili?
En fazla fanart falan yaparım. Fikirlere açığım.
Shrignold x Gilbert shipliyorum. Dünyadaki ilk Kelebek x Dünya Küresi fanartını yapayım mı dhhxhjc
Gerçi ilk değil 1 tane var. O gün atarım.Şey sizden isteğim DHMIS seven insancıklar varsa 19 Haziran'da en azından o günlük profil resimlerine bununla ilgili bir şey koysunlar. Hatta anlaşalım hepimiz aynı koyalım. Watty buga girsin ndjcjdcjdjc.
***
Kedim tacize ugruyo o yüzden fotoyu kaldırdım hrrr
Sakat kedimi atmaya doyamıyorum ayol jdjchdjx tam embesil. Sen kedisin lan bu hareketler ne?
***
Bu şey değil mi ya Wattpad'de manga çeviren kız? Adı neydi A'yla başlıyordu sanki adı dimi?
***
Bu arada şunu unutmadım Kenny. Yapacam inşallah. Yarın bir şekilde erken kalkarsam. Sabah yaparım dhxhshxhs ama stres çarkım yok onu elime shoplamam lazım.
***
Yine çok film gömmeye başladım bu aralar. Sadece dün ve bugün izlediğim filmler:
•Kuzuların Sessizliği (1. film)
•Back to the Future (2. ve 3. film)
•Xxx-Yeni Nesil Ajan
•Mavi en sıcak renktir
•Fast and Furious 8Şimdi bu filmleri biraz eleştireyim.
Annem bu yaşıma kadar Kuzuların Sessizliği'ni izlememe izin vermemişti. Ama annem bilmiyordu ki kızı birkaç yıldır Creepypasta, Katiller, İşkenceler, Deep Web, paranormal olaylar ve benzeri incik mincik şeylerle ilgileniyor. Ve cidden anneme diyeceğim şu:
"Çizgi filmler bile bundan daha korkunç anne!"
Cidden Happy Tree Friends bundan 100 kat daha korkunçtur. Oscar alan ilk ve tek korku filmiymiş. Aslında senaryo güzel ve izlediğim Türk korku filmlerinin hepsinden daha korkunç. Şimdiye kadar 1 tanesi dışında hiçbir korku filminden korkmadım. Şuan izlesem ondan da korkmam gerçi ama.
Senaryoyu sevdim ve korkunç olmasa da izlediğim en iyi korku filmi.
Back to the Future'ı sevdim. Güzeldi. Mantık hatası doluydu ama 85 yapım filmden ne beklenir. Yine de tavsiye ederim.
Xxx 2017 yapım olmasına rağmen bok gibiydi. Back to the Future'ın aksiyon sahneleri dah kaliteli aq. Sen Vin Diesel'sin. Neden uçurumdan kayakla atlıyon. Bok gibi dövüş sahneleri vardı. Imdb'nin 4.6 olmasına şaşırmıyorum.
Fast and Furious adamdır. Film gibi film işte. İzleyin. Çok güzel.
Mavi en sıcak renktir'e geldik ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dediler ki 12 dakika sevişme sahnesi var. Dedim bir şey olmaz. İzlemeye başladım arada canım sıkıldı ileri aldım. Sevişmeleri izledim falan. Yalnız 12 dakika falan değil. Baya filmin %70'i çatır çutur. Film bir buçuk saatse 1 saat birbirlerine bir şeyler sokuyorlar. Film değil Lezbiyen pornosu mübarek.Ama sonuç olarak izlediğim en iyi porno. Kesinlikle. İzleyin. Ama Ramazanda değil. Gerçi ben izledim. Ama olsundu.
Bu kadar. Canım arkadaşlarım beni nasıl çekiyorsunuz anlamıyorum. Ben olsam beni çekmem. Neyse bye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ivırtı Zıvırtı
AléatoireEğvle eğvle çizimlerim, Garip atarlanmalarım, Her yerinden kalite akan giflerim, Yüksek ihtimalle yakında telif yiyecek videolarım, Kendi kendime konuşup bir şeylerden şikayet etmem, Challenge gibimsi şeyler, Kitaplarımla ilgili duyurular, Yaşadığı...