Hatırlatma.
Tokat atacakken elimi tuttu."lütfen son kez öpmek istedim.."dedi ve arkasını dönüp gitti sadece gitti...
Şimdiki zaman ( kafedeler kantinden çıktılar.)
"Berkay bana şurdan buyuk bir pasta al anca o yeter acıma ." Dedim dolmuş gözlerimle." Tamam kuzum hemen söylüyorum.garson bize bir pasta !"Dedive gülümsedi. Gözümden bi yaş aktı istemsizce. Yanımdan uzanan elle göz yaşlarım silindi. Ardaya baktığımda acı bir gülümsemeyle bana bakıyordu.istemsizce sarıldım ona. Yavaşça saçlarımı okşuyor geçicek diye söyleniyordu. " pastan geldi bebeğim." Dedi berkay." Tamam ." Dedim ve acı bir gülümseme bıraktım.pastamı yerken gözümdende yaşlar akıyordu." Yapma be güzelim üzme kendini okadar o piç kurusu anlar zaten hatasını değmez ağlaman onun için." Dedi başar." Değmez evet ama küçüklükten beri arkadaşımdı.. yanı öyle bir tepki beklemiyordum. Beni az çok tanıması gerekliydi. Ona üzülüyorum verdiğim yıllara üzülüyorum." Dedim. Başarın oyle bir bakışı vardıkı sanki beni anlamışta susmuş gibiydi." Kalkalım mı bebeğim istersen." Dedi berkay." Biraz daha kalalım mal ikizim." Dedim ve gülümsedim." Azcık keyfim yerine geldi ." Dedim ve kıkırdadım." Ha şoyle gül sana gülmek yakışıyor." Dedi arda." Teşeke canımmm." Dedim mleri uzatarak.güldü." Başar başar başar başar başar başar başar başar başar başar başar." Dedim başarları arttırarak."efendim efendim." Dedi . "Bidaha beni ezme daha doğrusu kısa kızları ezme. Sırıksın zaten ." Dedim ve güldüm. Ardadan anırma geldi."ama öyle yani hem sırık hemde kaba ayol ! Hıç ardaya çekmemiş cık cık cık." Dedim." Ama sende çok gevezesin ! Susmuyorsun bide çok gıcıksın ." Dedi ve gıcık bir gülümseme verdi bana." Senin kadar olmasada."dedim. Gıcık sınır oldum ayol!"mal ikizim kalk gidiyoruz." Dedim ve ayağa kalktım." Arabayı ben sürcem ama korkma bişi olmaz ." Diyede ekledim." Tamam sür bakalım." Dedi ve gülümsedi."araba kullanmayı biliyormuydu bu bücürük ? " dedi başar. " e yani " dedim. Kapıdan çıkarken başarın bağrışını duydum."BU DAHA BAŞLANGIÇ BÜCÜRÜK !"