Bu çocuk peşimi bırakmayacak mıydı ? "Aman tanrım sümüklü çok büyümüşsün!"dedi jack burnumu sıkarak. " Ya artık sümüklü demesek ??" Dedim gülerek." Hayır , sümüklü seni." Dedi ve güldü. O sırada bana takılan gözler dikkatımı çekti. Kim mi ? Adı pislik neymar bana sinirli bir şekilde bakıyordu.kantine ardayla başar ayak basınca , ardanın gelmesine mutlu olmuş , başarın gelmesine sinir olmuştum." Naber BÜCÜRÜK ." Dediğinde başar bakışlarımı ona çevirdim. Ve ya sabır diye söylendim. Arkasından arda çıkınca kalkıp sarıldım. Garip şekilde özlemiştim." Seni çok özledim kuzu." Dedi arda kıkırdadım." Bende özledim darwin." Dedim boynuma küçük bir öpücük kondurmuştu. Ben kıkırdarken oda mutlu bir şekilde ayrılmıştı benden. Arkamı döndüğümde ; bir adet şaşkın berkay , sinirli başar , tuhaf şekilde bakan jackle karşılaştım." Eee jack senden naber ? 8 yıldır görüşmüyoruz ." Dedim ve gülümsedim." Sümüklü sen gittikten sonra herşey değişti. Marc gitti , neymar gitti ki neymardan nefret ediyorum. Shawn turneye çıktı. Dağıldık kısaca." Dedi . Bu biraz beni üzmüştü ." Ah be jack bir bilsen ne kadar özlediğimi o günleri." Dedim ve acı bir gülümseme gönderdim." Bu arada jack çocukluk aşkımdı." Dedim ve güldüm benim gülüşüme berkayın anırması ve jackın gülmesi katıldı. " bücürük ardayla ne bu samimiyet?" Dedi başar sinirle." Sanene ? İster ardayla çıkarım , ister samimi olurum , ister aşık olurum , ister küserim. Bu seni ilgilendirmez. Ve başar burnunu sokma ardayla samimiyetimiz arasına." Dedim ve sevimli bir gülücük gönderdim. O cümleyle birlikte masadan bir hışımla kalktı ve yanımızdan ayrıldı. Arkasında ise bütün herkesin şaşkın yüzünü bırakmıştı...
Başar dan
Olmaz.. hayır ben hannahı ardaya veremem. Olmaz. Eve vardığımda kendimi banyoya attım. Sıcak suyu açıp beklemeye başladım. İstemsizce gözümden birkaç yaş akmıştı. Hayır bu kızdan hoşlanmıyorum. Hissetmiyorum ama söylediği her cümle beni etkiliyor. Banyodan çıkıp üstümü giyindim. Kapı çaldığında oraya koşarak gittim ve kapıyı açtım o yüzü görmemle şaşıp kaldım...