Bölüm 2

12 0 0
                                    

Sabah kapanın kırılacasıya vurulma sesiyle uyandım." Kim vuruyo ya kapıma öküz gibi !?" Dedim ve yastıktan başımı kaldırdım." Jack sen misin piç oğlu piç !" Dedim." Evet benim gerizekalı kalk okula geç kalıyoruz !?" Dedi ve kapıyı açtı." İnsan bi çalar amına koyayım !" Dedim sinirle." Hadi kahvaltıyı okulda yaparsın giyin gel !" Dedi ve uzaklaştı." Tamaaam " dedim ve okul formalarımı giyindim." Ablanız geldiii !" Dedim ve  salona geçtim." Hadi ama gidelim artık ." Dedi sitem dolu sesiyle. " hadi gidelim." Dedim ve kapıya yöneldim. Ne var yanı geç gitsek . Müdürde bişi demiyor. Yakında çıkar kokusu dur bakalım." Hannah şimdi sana bişi sorcam ama doğru cevap ver ." Dedi ve bana döndü. Ne diyecek acaba." Zara bana bakar mı." diye sordu. Anırdım ve ona döndüm." Tabiki popüler hannahın ikizisin sen benim kadar seninde iyi genlerin var." Dedim ve tekrar anırdım." Bugün şansımı deniyecem." Dedi." Ama önce dershane bebek."dedim ve güldüm çunku dershaneden hiç hoşlanmıyordu. Okula geldiğimizde müdür yoktu. Tuhaf. Dersler falan filan.
Okuldan sonra dershaneye giderken
Aman ne güzel müge ve başka bir kışı gitmiş iki kişi bizim sınıfa gelmişti. Aman ne güzel ikizim benim yanıma oturucak ! Dershaneye geldim ve yerime oturdum." İkiziiiiim seni nasıl özlemişim bilemezsiiiin !" Bağırarak bana koşuyordu. Berkay öküzü. " sağol ya bütün herkez ikiz olduğumuzu öğrendi . Alkışlıyorum." Dedim ve alkışlamaya başladım. O sırada kapıdan iki tane çocuk girdi. Gayette yakışıklıydılar. Bizim hemen arkamıza oturdular." Neyse konumuza dönelim ! Berkay benim yanına O -T -U- R -A-M-A-Z-S-I -N ! Bak hecedelim malsın anlamazsın diye." Dedim heceleyerek." Otururum canım." Dedi ve oturdu." Oturamazsın beyefendi !" Dedim ve sandelyesini çevirdim.ders başlamıştı ve biyolojı iyk.
Zil çaldı dershane bitti
" ben kabtine gidiyorum maloş geliyo musun ?" Dedim ve kapıya yöneldim." Gelirim birazdan yer kap sen." Dedi ve telefonuna gömüldü. Yürürken birine çarptım." Ya biraz dikkatlı olsana ! Yolun ortasında durmuşsun ?! Maşallah boy var bende boy yok görmezsin benim gibileri ezersin acık dikkatlı ol ?!" Dedim sinirle. Çocuk bana dönerek" bundan banane !" Dedi soğuklukla." Ya ama böyle bucur gibiyiz ya hani sizde görmüyonuz hani ! O yüzden diyorum ezme bizleri diyorum." Dedim sitemle karışık tatlılıkla. " başar kız haklı ." Dedi tanımadığım yakışıklı oğlan." Al oda bana katılıyo !" Dedimve güldüm. Oğlan bana malsın bakışı atıp yerine geçti. Bende onların bi yan masasına geçtim.
Gönderilen : mal ikizim
Sevgili rolu yapıyoruz mal ikizim.

Gönderen: mal ikizim
Tamam o bende !
Yazdığı mesaja gülmüştüm. Bu oğlan cidden mal. Kantine mal ikizim ayak bastığında koşarak boynuna sarıldım." Aşkım seni çok özledim çok az bir zaman olsa bile özledim." Dedim yanağına öpücük koydum. Yana kafamı çevirdiğimde onun bana sinirle baktığını gördüm. Bombayı patlatma zamanı ! " mal ikizim hemende götün kalkıyor ." Dedim ve kafasına vurdum." Egom çok yüksektir." Dedi . Aman ne güzel bununda götünü kaldırdık! " çabuk bana şurdan kek al yoksa bugün sana yemek yok çabuk !" Dedim. " tamam kızım kızma alırım. Ama bir nusr et alırım ha." Dedi ve güldü." Nusr et sana girsin." Dedim sinirle. İyice sinirleniyorum bu aralar.o tartıştığım çocuk önüme diğer kişi yanıma tartıştığım çocuğun yanınıda berkay malı oturmuştu. Ben kekimle aşk yaşarken. Mal çocukta bana bakıyordu." Bana bakmazsan sevinirim çünkü bişiyle aşk yaşarken rahatsız oluyorum." Dedim. Güldü ve mal ikizimle konuşmaya başladı. Yanıma döndüm ve " merhaba ben hannah ya sen ." Dedim tatlılıkla." Merhaba ben arda ." Dedi ve gülümsedi. " bak bu çocuk ılımlı en azından az çekseydin buna ." Dedim çocuğa dönerek." Ama sende hiç berkaya çekmemişsin " dedi imalı şekilde." Ben niye ona çekiyim ki bütün hatalı genler ona geçmiş." Dedim ve arkama yaslandım. Kapıdan giren neymarı görmem ile yüzüm duştu. " ne oldu hannah." Dedi berkay." Neymar buraya geliyor." Dedim ve kaşımla işaret ettim. " aman be bi bu eksikti." Dedi ve güldü. Bu gülüş sinir oldum gülüşü  onun." Oo hannah sevgilimi yaptın hemen. Beni kabul etme git bununkini kabul et." Dedi sinirle. " NEYMAR ! Düzgün konuş ?! Hem sen ne hakla bana karışıyosun ! NE HAKLA ?! Sen benim babam değilsin annem değilsin. Tamam kardeşim gibi olabilirsin ama şu berkay bile bana hesap sormuyor. Ha şuysa senin için önemli olan sevgilim olup olmadığıysa . Daha yeni deprosyandan çıktım ben ! Hemen bir sevgilide yapmam. Hem o ayçayada benzemem anladın mı beni ? " dedim sinirle." Anlayacağımı anladım ben hannah !" Dedi bağırarak." Eğer beni bir oruspu zannetiysen yanlış zannetmişsin ! Beni iyi tanıyamamızsın ! Yazıklar olsun ?! Hem o oğlanda benim sevgilim filan değil." Dedim . Neymar ani bir hareketle dudağıma yapıştı. Nabıyor bu çocuk ! Ayrıldığımızda tokat atmak üzereyken. Elimi tuttu " lütfen son kez öptüm seni ." Dedi ve arkasanı dönüp gitti oylece gitti..

DÜNYA TEK BİZ İKİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin