Baekhyun reklam çekiminden direk şirkete dönmüştü. Gözü bileğindeki saatte kaydığında üçü on geçtiğini fark ettiğinde koşar adımlarla asansöre yetişmişti.
Chanyeol eski bıraktığı adam değildi bunu yaptığı işlerden anlamak zor değildi.
Dediği gibi değişmişti. Kendini her alanda geliştirmişti. Bu şirkete bağlı kalmayacak kadar ilerletmişti kendisini ama Baekhyun bunları umursamak için çok yorgundu. Asansör kapısı kapanacakken Heechulun araya elimi koymasıyla Baekhyun gülümseyerek kenara çekilmişti.Heechulla hiçbir ilişkisi yoktu dediğinin aksine sadece arkadaştılar. Eskiden de iyi birer arkadaş olabilirlerdi aslında.
Ama Heechul onu ve Chanyeolü pratik odasında öpüşürken gördüğünde uzak durmayı tercih etmişti.Ama Baekhyunun askere gidişi, Chanyeolün değişmesi, yıkılması Heechulun da ön yargılarını yıkmıştı .Baekhyun döndüğünde ise onunla konuşarak ilk adımı atmıştı.
Baekhyun tuhaf bir biçimde ona kendini açmış, dertlerini dökmüştü. Ve büyük olan her şeyi sakince dinlemişti. Şimdi yanında olmasının nedeni Baekhyunun aslında Chanyeolle dönmesini sağlamaktı.
Hayatın bir şeylerin kendiliğinden düzelmesini beklemek için çok kısa olduğunu kendi tecrübe etmişti. Ve Baekhyununda aynı pişmanlıkları yaşamasını istemiyordu.Baekhyun yokken Chanyeolünn neler yaşadığını en yakından görenlerdendi. Grubun onu bir arada tutumak için yaptıklarını biliyordu. Kimsenin bunu Baekhyuna neden anlatmadığı ise şuanki tek soru işaretiydi. Ama bunu anlatarak olabileceklerden sorumlu olmak istemediği için sessizdi.
Baekhyun ise hala kimse onların o uzun ilişkisini bilmediğini düşünerek hareket ediyordu ama Heechul aslında hepsinin Baekhyun yokken öğrendiğini biliyordu.
"Hey hyug nereye daldın? ''Heechul Baekhyunun dürtmesiyke kendine gelmişti.
''Yok bir şey minik köpek. Chanyeolün yanına mı? ''Demesiyle kısa olanın yüzündeki asılmayı ve hüznü gördüğünde omuzlarını sıktı.
"Şarkı konusunda ona güven o iyi bir söz yazarı.sen yokken onlarca hit şarkı yazdı.''Diye gülümserken Baekhyunda karşılık vermeye çalışmıştı.
.
.
."Hey, tam bir saat kırkbeş dakikadır o kalemi çevirip duruyorsun? Ne yapacağız? "
"Ne yapacağız değil? Ne yapacağım?,
Ve ben şuanda sadece karşımda oturmanı istiyorum. Seni anlatan ,kendini iyi ifade edebileceğin bir şarkı yazacaksam orada sessizce durmalısın. ''"Saçmalık. Gidiyorum ben. Yazdığında haber verirsin. "Diye kısa, olan kapıya ulaşıp kolu çevirdiğinde kapının açılmamasıyla duraksamıştı.
"Kapı neden açılmıyor? "Diye hışımla arkasını döndüğünde uzun olan derin bir nefes alıp ayağa kalkarak kapıya ilerlemişti.
"Çekil, kapıyı açmaya bile gücün yok. Yemek ye biraz küçücük olmuşsun. ''diye gözlerini devirip söylenerek kapıya asıldığında tekrar açılmamasıyla utançla Baekhyuna döndü.
"Sen büyksünde ne oldu? Küçücük bir kapıyı açamadın çam yarması. ''
"Her neyse kapı benim sorunum değil.Çıkmak isteyen sendin. Kendin uğraş,eminim alabilirsin."Diye pişkince sırıtıp yerine oturduğunda Baekhyun sinirden kulaklarına kadar kızarmıştı.
Bölüm istiyor musunuz? ~