-FİNAL-

367 20 3
                                    

1 yıl sonra...

"Siz Jeon Jung Hye Kwon Ji Yong'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

"Evet."

Dediğimde salondan büyük bir alkış yükseldi.

"Siz Kwon Ji Yong Jeon Jung Hye'yi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

"Evet."

"O zaman bende sizi resmi olarak karı koca ilan ediyorum."

Dediğinde ikimizde ayaktaydık.Ji Yong bana yaklaşarak dudaklarını dudaklarımla birleştirdi.Belimde olan eli beni kendisine yapıştırmıştı.Öpüşümüz bittiğinde alnını alnıma dayadı.

"Seni seviyorum."

"Bende seni seviyorum."

Salondakilere döndüğümüzde sessizce bizi izliyorlardı.Nikah çıkışında çoğu kişi hatta neredeyse herkes bizi tebrik ederek evlerine yada şirkete gittiler.Biz de Ji Yong'la arabaya bindik.

"Eve gitmeyeceğiz."

"Ne-"

Dediğimde işaret parmağını dudaklarımın üstüne koydu.

"Sır."

Uzun bir yol gittikten sonra çok güzel bir yere gelmiştik.Ormanın içinde biraz yürüdükten sonra önceden hazırlanmış bir yere geldik.Ji Yong iki elimide tuttu ve konuşmaya başladı.

"Buraya ikinci yeminimizi etmeye geldik."

"Peki."

Dedim gözlerinin içine bakmaya devan ettim.

"Seni asla bırakmayacağıma yemin ederim."

"Ne olursa olsun seni bırakmayacağıma yemin ederim."

Dediğimde beni tekrar öpmeye başladı.Onu omuzlarından ittim ve konuştum.

"Ya!Bu ikinci oldu."

"Yemin edildikten sonra genelde şöyle bir aöz söylenir bilir misin 'gelini öpebilirsin'.Bende gelini yani karımı öptüm."

Dediği şeye sırıttım.Ona sarıldım ve kulağına fısıldadım.

"Seni seviyorum kocacım."

"Bende seni karıcım."

You Belong With Me || G-Dragon [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin