Peringatan ; Game ini sangat berbahaya dan akan melelahkan , dan tidak bisa dihentikan di tengah jalan ... Nyawa anda dapat melayang hanya dalam waktu tiga jam ~
Huhu , author tukar sikit nama game ni ~ so , jangn pelik yerr...
Cara main ;
1) Tulis nama lengkap anda di atas kertas (jgn guna nama orng lain) , Lalu tusuk jari anda dengn jarum dan teteskan ke kertas,biarkan meresap ...
2) Matikan semua lampu didalam rumah ...
3)Berdiri di depan pintu rumah anda (pintu harus dibuat dari kayu)
4) Letakkn kertas di depan pintu , dan letakkn lilin di atasnya dan nyalakn lilin ...
5) Tepat pada jam 12 tengah malam ,ketuk pintu sebanyak 22 kali . anda harus selesai mengetuk sebelum jam 12.01 kalau tidak , game ini GAGAL !!!
6) Buka pintu , tiup lilin sampai padam ~
7) Tutup lagi pintunya dan nyalakn lilin secepatnya (dalam 10 detik)
8) Selamat , anda telah mengundang , THE MIDNIGHT GIRL ke dalam rumah ~
huahahahaha ...
Tanda-Tanda kedatangan THE MIDNIGHT GIRL...
1)LILIN PADAM ~
2)SUHU MENJADI DINGIN SECARA MENDADAK ~
3)TERDENGAR SUARA-SUARA BISIKAN ~
4)TERDENGAR SILUET PRIA~
⚠WARNING⚠
-JIKA LILIN ANDA TERPADAM , SEGERA NYALAKN DALAM WAKTU 10 DETIK ! (JANGAN PAKAI KOREK API KAYU , BAWALAH LIGHTER YANG BARU DIBELI SUPAYA MUDAH MENYALAKANNYA)
-JIKA ANDA TIDAK BISA MENYALAKAN DALAM 10 DETIK , TERBARKAN GARAM DI SEKELILING ANDA DAN BERDIRI DALAM BULATAN TERSEBUT , SAMPAI LILIN MENYALA ,JANGAN MENINGGALKAN LINGKARAN SAMPAI LILIN MENYALA ~
_GAME AKAN BERAKHIR PADA PUKUL 3:33 , DIMANA MIDNIGHT GIRL AKAN PERGI _
+MAIN GAME TERSEBUT , JANGAN SAMPAI TERTIDUR !!!+
Hati-ii readers ~ ada yang sedang perhatikan korng ~ be careful ... Huahahahahaha👻
Berambut panjang ~
Tangan kukunya panjang ~
Gigi ? Perrhhh , tajam~
Berbaju putih ~
Di sudut dinding wuuuu ~
Muka ? Huduh !!!
BE CAREFUL ~
AUTHOR MENGILAI
HUAHAHAHAHAHA💀XDBACA FF NI TEPAT PUKUL 12 TENGAH MALAM TAU ~ HUAHAHAHA XD....
HOPE KORNG SUKA ARR FF AUTHOR YG TK MENJADI NI T^T
TAPI , AUTHOR AKAN BUAT YANG TERBAIK PUNYA !!!
HOPE FF NI BANYAK SAMBUTAN ~
CAYANG SAMA KAMU SEMUA ~ TATA BABEH ~ MUAHHHH...*FLYING KISS*
YOU ARE READING
The Midnight Girl √
HorrorIni mengisahkn tentang sekumpulan lelaki yg dikenali sebgai Bangtan Boys atau BTS , mereka telah main sesuatu game yg terlarang ... mereka tidak mengikut peraturan game tersebut...dan , mereka akan mendapat bernasib malang... nak tahu lebih lajut...