Namjoon ; v, ambikkn pensil tu jap...
V; k... *nah*
Namjoon mulai menulis namanya di atas kertas putih dan nama alih² yg lain...
Jimin; sapa nk titikkn darah dia? Aku tak nak arr!
Namjoon :semua lh...
Jimin ;wth!?
Namjoon mengambil jarum nk tusuk pada ibu jarinya, darah mengalir sikit demi sedikit dan diikuti yg lain...
Suga; cepat lh, dah nk kul 12 tengah malam ni...Namjoon; k... *matikan semua lampu di dalam rumah tersebut dan ia hanya menggunakan lilin, dan mereka telah pun berkumpul semula dihadapan pintu kayu tersebut*
'Jungkook meletakkan kertas putih yg ada nama dan darah mereka di hadapan pintu ,dan letakkn lilin di atas kertas tersebut, nyalakn lilin'
Tepat pada pukul 12 tengah malam, namjoon mengetuk pintu tersebut sebanyak 22 kali... Namjoon membuka pintu dan tiup lilin sampai padam...
'Pintu di tutup semula dan namjoon segera mengambil lighter untuk menyalakn lilin dengn secepat mungkin '
Dan....
'Mereka telah memanggil The Midnight Girl, kerana mereka telah mendengar bisikan suara perempuan' (naiklh bulu roma abgtan >o<)
Namjoon :jum jalan sekeliling rumah ni, kita cari midnight girl tu...
Jhope; takut ar!
Namjoon; kena ikut jugak... Kalau tak ~
Jhope; shh! Diam,, aku tak nk dengar apa² ,aku nk ikut sekali.. Huhu...
Jin; tahu tak pe...
'Namjoon membawa lilin yg menyala dan menghindari si midnight girl... Sampai jam 3:33 a. m.!!! Game tersebut tidak akan berhenti sampai jam tersebut'
'Lilin mereka telah terpadam dan mereka lupa membawa lighter!!? '
Jin menambur garam di sekeliling mereka... Tetapi ia terlambat kerana the midnight girl telah menjatuhkan garam tersebut dari container...
BTS hilang seribu bahasa, kerana mereka telah melanggar peraturan permainan tersebut...
Jhope; mcm mna ni!??? Kita dah langgar peraturan!? Omma! Jhope tak nk mati lagi!!
Jin ;kau diam boleh tak? Bukan kau sorng je tau tk!?
V; na.. ma sapa yg dahulu tadi?
Namjoon; kau...
V ; what!!??
Namjoon; yes, aku simpan nama kau dahulu daripada kmi...
V; asal aku plak!??
Namjoon; suka²...
The midnight girl pun tarik V ketempat gelap ~
V; arhhhhh!!!
Semua kecuali V; V!!!!
V; tolong aku!!! Aku takut!!!
Jungkook; hyung kat mana!?
V;...
Jungkook; hyung?
V;....
Jimin; asal v senyap je??
Jhope; kan aku dah kata!! Jgn main benda mengarut niii! Kn v dh jdi mangsa... Selepas ni, sapa plak??! Aku!??
_TBC_
VOTE √
TEKAN JE BINTANG TU >o<
YOU ARE READING
The Midnight Girl √
HorrorIni mengisahkn tentang sekumpulan lelaki yg dikenali sebgai Bangtan Boys atau BTS , mereka telah main sesuatu game yg terlarang ... mereka tidak mengikut peraturan game tersebut...dan , mereka akan mendapat bernasib malang... nak tahu lebih lajut...