Examene finale- buimaceala completa

25 2 0
                                    

   Cum toata lumea stie bine ca la final de clasa a opta se da un fel de examen de admitere la liceu, se pare ca am avut un fel de vis cu asa ceva chiar seara trecuta. Spre surprinderea mea chiar a fost totul bine, doar ca sunt cateva mici detalii pe care nu le-am inteles din prima si de care voi vorbii la finalul visulu.

  Totul incepe sederea mea intr-o banca pe timp de examen. La un moment dat fara sa-mi dau seama apare o colega de clasa care statea cu mine in banca ( lucru care nu se face de obicei la examene). Termin tot examenul si incep sa compar rezultatele cu ale ei, ne verificam si corectam si apoi observ ca mai aveam zece minute pana sa predau lucrarea si ma panichez pentru ca inca nu o terminasem de corectat. Apoi o imi i-a lucrarea acea colega se uiata pe ea si zice ca totul e perfect. Minunat! Le predam si totul merge de minune.

  Apoi planul se schimba si ma aflu de data aceasta in clasa in care o alta colega de clasa ma intreaba ce am facu la care eu ii raspund ca totul a fost "ok" dupa care intra un profesor/ profesoara in clasa. Sincera sa fiu nu imi mai aduc bine aminte ce era.

Din momentul in care acel profesor sau acea profesoara a intrat in clasa visul ma arunca in alt plan, tot in unul in care eram in fata unui alt examen, de data aceasta la matematica. Firul povestii se reia intamplandu-se acelasi lucru si de aceasta data. 

 Ce mi-a atras atentia in mod deosebit era timpul. Mereu arata ceasul ca mai aveam doar 10 minute pana sa termin ceea ce in general ma sperie. De putine ori neavand timp sa termin sau sa mai apuc sa ma verific, asta raportand la realitate. Ma sperie gandul insa ca asa o sa mi se intample la examen si e ca un fel de semnal de alarma. Sper insa sa nu fie asa.

  Stiu ca visul acesta nu e asa de fascinant sau important doar ca am tinut sa-l postez pentru a va spune/ sfatui in legatura cu anume lucru. Nu e bine sa ne alarmam cand vedem ca nu mai avem timp sa rezolvam un anumit lucru ci sa ne concentram sa-l facem mai repede. Nu trebuie sa ne speriem cand vedem ca nu stim ceva, cel mai bine l-ai lasa la sfarsit si ai incerca sa-l faci. Cine stie poate o sa te puncteze chiar si pentru putinul pe care l-ai scris.  Dar cel mai important este sa nu ingrasi porcul in ajun. Incerca sa inveti totul din timp, treptat, astfel o sa-ti fie mai usor la final si nu o sa te mai streseze atat gandul ca nu o sa stii la examen/ test.

  

I had a dream last nightUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum