Soldații. Poveste din Ferentari

250 22 2
                                    

Soldații. Poveste din Ferentari este o carte scrisă de Adrian Schiop, un român care a reușit să o și publice. Romanul a fost distins cu Premiul revistei Observator cultural și cu Premiul „Cea mai bună carte a anului" acordat în cadrul Galei Industriei de Carte din România, ediția 2014. Cartea se află în Top 10+.

Descrierea cărții:

Dornic să-și facă viața mai ușoară, un jurnalist cu înclinații homosexuale se lasă de presă și de femei și se înscrie la un doctorat despre manele. Pentru a se documenta, se mută în cel mai sărac cartier din București, Ferentari, un loc încremenit în anarhia anilor '90, unde șmecheria face legea. Nimerește într-o lume a contrastelor, cu boschetari, smărdoi și drogați – o comunitate închisă, dură, în care fraierii ca el nu prea au ce căuta. Pe lângă bătăuși și scandalagii, întâlnește însă și pe cineva dispus să-și arate măcar din când în când latura sensibilă: Alberto, fostul pușcăriaș care provine dintr-o cunoscută familie de interlopi și care a descoperit în detenție că pot să-i placă și bărbații.

Limbajul utilizat în carte este același cu cel folosit și în momentul acesta în cartierul Ferentari. Cartea pe lângă iubirea dintre cei doi, conține și multe scene de sex. Totodata, sunt atinse subiecte precum rasismul, misoginismul sau homofobia. Doar ideea acestei cărți sună savuros și pentru asta merită citită: povestea de iubire între doi tipi gay în cartierul Ferentari din București.

Această carte o am și eu și chiar v-o recomand deoarece este una foarte bună și mie, personal, mi-a plăcut enorm.

Link de unde puteți cumpăra cartea: http://www.elefant.ro/carti/fictiune/literatura-contemporana/soldatii-poveste-din-ferentari-top-ii-226259.html

-Dark




Cărți LGBTQ+Where stories live. Discover now