LissaCollins

119 11 1
                                    

LissaCollins are o cateva carţi lgbt.

"I love you!"

Este o carte scurta de doar șase capitole despre Valeria care o întâlnește pe Delia și se îndrăgostesc împotriva tuturor încercărilor prin care trec.

Warriors

Din cate am înțeles este scrisa în colaborare cu AlinaElena600 și este un fanfiction Academia Vampirilor bazat pe rp. Fetele descriu povestea de dragoste dintre două tinere fete dhampir trecute prin multe încercări.

Gardienii din Castamere: Pădurea Blestemata

După mine e cea mai reușită din cartile ei. E un horror plin de duritati și va fi destul de scurt, sub 20 capitole. Din păcate scriitoarea nu are prea multi gimp pentru toate lucrarile sale. Contine și o persoană trans.

Nimfa de Domino: Jocul Sorții

Primul volum din seria Nimfa de Domino va fi terminat peste doar câteva zile. Însăși ideea carţi este bazata pe lgbt și va recomand sa cititi.

Max speed-my life

Aceasta minune este un fanfiction la care lucrăm de o luna întreaga. Din păcate nu am reușit să postam nimic pe aplicatie, dar speram sa o facem pana la sfârșitul lunii august.

Emeraude Luptătoarea

Trebuia sa fie pentru un grup, dar nu a mai primit jurizare asa ca a rămas o carte. Are un capitol de 1000 cuvinte și o are în centrul atenției pe Emeraude, o fata asexuala.

Nu știu nici o alta carte, dar autoarea ar putea sa va spună mai multe dacă întrebati pe profilul ei. Este o mare sustinatoare lgbt și chiar face parte din grup.
Recomand cititorilor de gxg sa se uite este aceste carţi.

-Rose


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 31, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cărți LGBTQ+Where stories live. Discover now