Ležím na posteli a na proti mě stojí do půlky těla nahý Chris. Jeho břišáky mě oslňují. Z ničeho nic za mnou leze přes velkou postel po čtyřech a začne mě líbat. Tak dravě a přitom něžně. Moje ruce automaticky míří na jeho břicho. Začne mě líbat na krku, na klíční kosti, na...
Probouzím se. "To snad ne, panebože to byl jen sen?! To vážně?!" Vykřikla jsem hlasem v mojí hlavě. To snad není možný... Koukala jsem z okna. Už bylo vidět moře, takže jsme nebyli daleko. Tak strašně jsem chtěla dosnít ten sen. Vědět jak to skončí. To mám beztak za trest. Trest za to, že je tak sexy. Za to, že se mi líbí. Moje vlastní myšlenky mě chtějí mučit. Nad touhle myšlenkou jsem se musela pousmát. Bylo něco kolem 7 hodin ráno takže už bylo krásně vidět. Abych zabila nějaký ten čas, pustila jsem si 21 Jump Street. Když film končil už jsme zastavovali v kempu.
"Vystupovat!" Vykřikl taťka s nadšením. Pořádně jsem se protáhla a vyndala sluchátka z uší. Přišel za náma jeden pán, co vlastnil ten kemp. Dal nám klíčky od našich chatek. Popadli jsme kufry a tašky a šli jsme se podívat jak to tam vypadá. Byla to menší chatka ale byla rozdělená na 2 pokoje plus předsíň a kuchyňský kout.
"Malé ale útulné" prohodila jsem na taťku.
"Kde chceš mít pokoj?"
"Asi ten s tou velkou postelí" vycenila jsem na taťku zuby. Ten se usmál a dal si kufry do svého pokoje. Já šla k sobě a vyndala si věci do skříní. Měla jsem v pokoji televizi a naštěstí tam byl kanál co byl skoro jako ÓČKO. Díky bohu za to.
*Ťuk* *Ťuk*
"Ano?"
"Ahoj krásko" (zase rudnu PECKA!)
"Ahoj krasavče" ušklíbla jsem se na něj.
"Kdy vyrazíme na pláž?"
"Ještě bych se vybalila a převlíkla jestli dovolíš"
"No to nevím" a zase se usmál.
"Šup běž chci se převlíct do plavek"
"Klidně se převlíkni, mě to vadit nebude" nasadil ten svůj šibalský výraz. Jemně jsem ho odstrčila za dveře a zavřela je.
"Čekej venku!" Zavolala jsem přes dveře.
"Na tebe klidně hodiny"
Hodila jsem na sebe svoje modročerné plavky, adidasové šortky a tričko a vyšla jsem ven kde čekal Chris.
"Tak kde jsi? Jdeme na oběd."
"Jako jen my dva?" Udiveně jsem se na něj podívala.
"Sice by to bylo super, ale bohužel s rodičema"
"A kde jsou?"
"Támhle v té restauraci, už tam na nás všichni čekají."
Došli jsme za nimi a přisedli si. Vedli mezi sebou vášnivou konverzaci, takže si skoro nevšimli, že jsme přišli. Během chvilky přišla servírka. Objednali jsme si a pak jsme si povídali s Chrisem. Pořád jsme se něčemu smáli jak malý děti. Všichni se na nás otáčeli ale netrápilo nás to.
Jídlo bylo báječný. Hned potom jsme si vzali ručníky a opalovací krémy a šlo se na pláž. Rozložila jsem si ručník, sundala tričko a šortky, namazala jsem se krémem a lehla si na břicho. Opalovala jsem se a najednou jsem cítila jak mám na zádech postupně víc a víc kamínků. Ohlídla jsem se a viděla jsem Chrise jak mi na zádech vytváří kamenné obrazce."Jak malej" usmála jsem se na něj.
To ho ale nerozhodilo a dál si stavěl. Naschvál jsem se přetočila a sesypala ze sebe všechny kameny.
"Co s tím uděláte pane staviteli?"
"To si neměla dělat" zase se zašklebil a bylo vidět že má něco v plánu.
"A sakra!" To bylo to jediné co mi stihlo proletět hlavou než jsem skončila na Chrisově rameni jak pytel brambor.
"Pusť mě ty jeden mrňavej!" Taková ironie, vždyť má skoro 2 metry.
Bušení do jeho zad mi nijak nepomohlo. Za chvilku jsem byla po pás v ledový vodě.
"Díky moc!" Snažila jsem se zahrát ten nejrozčílenější výraz jakej jsem zvládla.
"Tak to je ten nejroztomilejší pohled co jsem kdy viděl." Zaculil se na mě a já jen zvedla uraženě obočí.
"Ale notak snad se na mě nebudeš zlobit?" Kouknul se na mě těma úžasnýma očima.
"Tomuhle pohledu nemůžu neodpustit" usmála jsem se na něj.
"Taky to je moje silná stránka" vypláznul na mě jazyk.
Chystala jsem se odejít, ale najednou mi na zádech přistála nemalá dávka ledový vody. Otočila jsem se na to vysmátý přerostlý dítě jménem Chris a skočila jsem mu na záda.
"Nadechni se!" Zavelel a už jsem byla pod vodou.
"Já tě asi něčím přetáhnu"
"Ale snad se zase nezlobíš?"
"Ne, jak tě to napadlo?"
"Tak promiň." Podíval se na mě tím svým ztrápeným pohledem.
"No to nevím jestli ti odpustím." Otočila jsem se zády k němu.
"Pěkně prosím" objal mě kolem pasu a hlavu si položil na moje rameno.
"Tak dobrá" dál mu už odolávat nešlo.
"Tak pojď prcku jdeme ven z vody"
"Co když se mi ven nechce?"
"Tak zůstaň"
"Ani nápad počkej na mě."
Vyběhla jsem z vody jak nejrychleji to šlo a šla si lehnout na svůj ručník. Chris ležel vedle mě. Povídali jsme si a na mě už bylo jasně vidět za jsem unavená. Netrvalo to dlouho a rozhodli jsme se, že půjdeme zpátky se dospat. Chatku jsme měli až na druhém konci kempu, takže jsem usínala během cesty. Chris mi vzal moji plážovou tašku jako pravý gentleman. Došli jsme k sobě a já šla rychle do sprchy. Vyfénovala jsem si vlasy a šla si lehnout. Ještě jsem napsala Niky aby se o mě nebála a mohla jsem v klidu spát.
ČTEŠ
My heart is yours
Short StoryJmenuji se Jessica. Jessica Millerová. Je mi 17 a tohle je příběh o mě. Začalo to dovolenou, která mi změnila život. Potkala jsem.... [Chceš vědět víc? Čti dál v samotném příběhu.😉👌]