Ráno jsem vstala celkem pozdě. Taťka byl už na nohou a chystal snídani. Co se rozvedli s mamkou tak se naučil vařit. Ke snídani jsem měla míchaný vajíčka se slaninou a k tomu kafe. Najednou slyším kroky na naší terase. Byl to samozřejmě Chris. Zaklepal a vešel dovnitř. Kouknul na tátu a povídá mu:
"Pane Miller, rodiče se ptají za jak dlouho vyrazíme?"
"Asi za půl hodinky"
"Dobře" kývnul na souhlas a podíval se na mě. Seděla jsem za stolem ve svým pyžamu s králíčkama a pusou plnou vajíček. Usmál se na mě a odešel. Automaticky jsem zrudla.
"Tobě se Chris líbí viď? Prohodil taťka, když jsem se šla převlíct.
"Jo je milej, pěknej..."
"Je to moc fajn kluk, znám ho už když byl malej capart."
"Tati prosím ušetři mě těch historek" ušklíbla jsem se na něj. Smál se taky a pak mi dal pusu na čelo.
"Všechno tak rychle utíká."
Johnsonovi už na nás čekali na pláži. Ručník jsem si rozdělala vedle Chrise. Ten se začal culit.
"Co je?" Vyhrkla jsem na něj.
" Nic ráno ti to moc slušelo"
"Já vím, já i moji králíčci jsme se vyfiknuli"
"Bylo to vidět" začli jsme se smát. "Jess?
"Ano? Co potřebuješ?"
"Napadlo mě... I když radši nic stejně by si asi nešla."
"Honem mluv!"
"Já jen že nedaleko ve městě je v jednom klubu menší party, zítra v 8 to začíná."
"Půjdu moc ráda."
"Vážně?
"Jasně!"
"Tak já tě zítra o půl osmý vyzvednu, tak se pěkně uprav."
"Mám si vzít svoje pyžamo s králíčkama? Říkal si, že mi slušelo" zazubila jsem se na něj
"I kdyby to bylo fajn radši bych doporučil něco za co se tvůj doprovod nebude stydět. Pyžamo si nech na večer."
"Škoda.... Aspoň by přitahovali pozornost"
"No právě" začal se smát "ale když už bych se měl ztrapnit, tak aspoň po tvém boku"
"Ale jdi ty"
Na oběd jsme šli do té stejné restaurace jako minule. Doma jsem si ještě převlíkla, abych nebyla v mokrých plavkách. Pak jsem se vrátila. Chtěla jsem se táty zeptat, ale pořád si povídal. Přijde mi, že rodiče jsou horší drbny než starý ženský. Táta na mě 3x zapomněl co jsem mu poklepala na rameno, abych se zeptala na tu party. Vždycky řekl "počkej" ale už se neotočil. Když už se mi začal věnovat, tak jsem se ho zeptala. Naštěstí mi to dovolil. Naše pití nám nesla nějaká úplně nová servírka. Bylo vidět, že s tím plným tácem měla velké problémy. Když se pracně dostala skoro k našemu stolu zakopla o svoji nohu a všechno rozlila na mě.
"Oh sorry, sorry" začla na mě mluvit anglicky.
"Omg be careful" vyjela jsem na ní. Bylo to ode mě hnusný ale měla dávat pozor. Doběhla jsem si k sobě pro něco suchého. Chris mě následoval ale všimla jsem si ho až u sebe v pokoji když jsem stála v podprsence...
"Bez pryč!" Hodila jsem po něm svoje mokrý tričko od piva a limonády.
"Už jdu" vypláznul na mě jazyk.
ČTEŠ
My heart is yours
Krótkie OpowiadaniaJmenuji se Jessica. Jessica Millerová. Je mi 17 a tohle je příběh o mě. Začalo to dovolenou, která mi změnila život. Potkala jsem.... [Chceš vědět víc? Čti dál v samotném příběhu.😉👌]