Prolog

566 12 0
                                    

Všetci hovoria keď si bohatá , úspešná si šťastná u mňa je to opak pracujem v otcovej firme už rok a pol som úspešná podnikateľka a modelka ale nie som šťastná niecoe mi v mojom živote chyba  mala som priateľa Nicka s ktorým som chodila 3 roky ale podviedol  s mojou nevlastnou sestrou . 

Pred 5 rokmi otco priniesol domov svoju dcéru Samathu , dcéru ženy ktorú pred 14 rokmi podviedol moj otec mamu  Samantha  mala vtedy 14 a ja 15 a moj brat Jeremy Andelie Anderson  19 pre všetkých to bolo ťažké obdobie hlavne pre mňa oco , ktorému som ja bola jeho mala princezná nastala ona všetko odomňa zobrala úspech , rodičov a začínala sa obliekať tak isto ako ja . 

Moje meno je  Jessica Rosie Anderson , žijem v New yourku a mám 21 rokov . Odkedy som sa rozišla s Nickom som od rána do večera v práci ale keď idem domov on je tam so Samanthou ja ho stále milujem ale on miluje Samanthu tak veľmi túžim naňho zabudnúť a zas sa postaviť s temnoty ale neviem chcem odísť . 

Včera mi oznámil otec , že v Kostarike Kráľ Anthon nemá teraz účtovníčku a povedal otec , že ja som veľmi dobrá a poprosil otca či by som na pár týždňov nešla k ním a pomocť mu ,  videla som tam nádej aby som zabudla  .
Prijala som zajtra odchádzam .
Kráľ Anthon  de la Silva má dcéru 20 ročnú Michaelu a 23 ročného syna Adama . 

Ahojte tak tu je nový pribeh dúfam že sa vám bude páčiť aj tento tak isto ako aj tie 2 :D 

Beauty and the Beast (Dokončené)Where stories live. Discover now