14.kapitola

210 5 0
                                    

Prešiel týždeň odkedy bol ten ples dneska sú zásnuby . Zobudila som na na zvuk  buchnutia niečoho rýchlo som sa posadila a uvidela som ako si  Adam chytá nohu a skáka 

,, prepáč zobudil som ťa ? Ale hlúpa skriňa buchol som si nohu bolí to . Nevieš kde mám make-up hneď sú tu tvoji rodičia a ani masku neviem nájsť a nechcem aby sa zľakli " 

,, zobudil ale nevadí aj tak som chcela skoro vstať a aj babetko . A make-up som ti dala do kúpeľne je pod zrkadlom a nedaj si načo keď chceš tak si dáš pozdejšie " 

,, moje malé robí zle mamke ? " pohladkal mi brucho Adam ,, nie dám si teraz pozdejšie sa mi nebude chcieť budem pozerať ako tu pobehuješ a hovoríš nestíham nestíham " 

,, no áno máš asi pravdu ja si teraz dám tepláky nebude to vadiť ? " 

,, pravdaže že nie za ten mesiac sa stále necítiš ako doma pobehuj tu ako si bola doma v New yourku " 

,, tak dobre len to sú mi pohodlnejšie " obliekli sme sa a šli sme dole tam už sedeli moji rodičia , Samantha s Nickom a Jeremy s rodinou . Malý Jeremy hneď pribehol ku mne a objal ma ,, tetuška chýbala si mi , ahoj strýko " povedal Adamovi ten sa usmial ,, ahoj krásavec mám s tebou na dnes pláni zoberiem ťa do stajne pozrieť kone čo na to povieš ? " spýtal sa Adam od Jeremiho ako som si všimla deti má rád . 

,, dobre ideme " povedal mu milo Jeremy a  silno ho  objal sadli sme si aj mi ku stolu sa naraňajkovať ,, prosím vás nemáme čokoládu to je jedno že akú " spýtala som sa od služky 

,, máme hneď vám ho prinesiem " povedala mi milo a odišla do kuchyne po chvíľe priniesla čokoládu bola som ako malé dieťa tak som sa tešila ,, ďakujem veľmi pekne " 

,, zamálo " 

,, miláčik už si dostala chute na čokoládu ? " spýtal sa odo mňa Adam a všimla som si ako jedným okom pozeral na Nicka 

,, áno dostala som na to chuť " povedala som mu a dala som mu pusu na líce a všimla som si všetky pohľady na mne 

,, dcérka a ako sa cítiš ? je ti tu dobre ? a malé sa má dobre " pýtala sa odo mňa mama 

,, áno mami neboj sa je mi tu veľmi dobre Adam na nás dáva pozor " povedala som a chytila som Adamovú ruku 

,, to je predsa normálne s láskou sa starám o vás uvidíš budem najlepším ockom na svete a ty najlepšou mamičkou " 

,, milujem ťa " 

,, aj ta teba " 

Beauty and the Beast (Dokončené)Where stories live. Discover now