19.kapitola

196 5 0
                                    

Adam

Hneď ako Ross odišla prišli do izby rodičia a Miša so zvedavým pohľadom . Celá izba bola rozbitá tak ako moja ruka , sedel som na zemi a rozmýšľal som čo som aj spravil ... panebože ja som sa premenil na netvore pred Rossie zľakla sa a k tomu som ju aj buchol . Buchol som tehotnú ženu ale keď povedala , že to je Nickové dieťa a nie moje tak som sa viac rozčúlil a buchol som ju a odišla ona mi to neodpustí nikdy viem to , viem aká je tvrdohlavá ,, ona odo mňa odišla , utiekla odo mňa , dal som jej facku a... a hádali sme sa ja som sa premenil " skryl som svoju tvár a tak som rozprával rodičom , čo sa odohralo oni len stáli nevedeli mi čo povedať ,, nechajte ma samého " povedal som už teraz kľudnejším hlasom ,, braček mal by si ísť za ňou určite išla domov ... no myslím do New yourku " povedala mi Miša mám ísť za ňou už určite povedala všetko Nickovi a bude sa chcieť so mnou rozviesť , opustí ma a bude si žiť šťastne v New yourku . Veď je slávna a ja som to od nej chcel zobrať ale nie schválne len som ju nechcel stratiť a aj tak som ju stratil . ,, nejdem za ňou , je to zbytočné , určite utekala do Nickovho náručia " povedal som jej a ona na mňa začala zjapať ,, čo si to povedal ? Si ty normálny , postav sa a vypadni do New yourku lebo hneď ti vylepim jednu rodičovskú facku vypadni " kričala asi ju počula celá Kostarika . ,, ale ja sa bojím , čo keď ma nebude chcieť vidieť ?? Alebo ja neviem ja sa bojím " ja viem som zbabelec ale čo už ona je mojou slabosťou . ,, vypadni ti idiot a dones si ju naspäť , kde je ten Adam , ktorý o ňu bojoval ?? Padaj keď ju miluješ , keď ju nemiluješ tak ju nechaj ísť " povedala a ja som sa až vtedy spamätal vtedy mi dala tú rodičovskú facku , rýchlo chytil som si kľúče od auta a šiel som do New yourku určite šla k rodičom ale čo  poviem jej rodičom ? Achh bude to ťažké .

Rossie
Bývam v hoteli , okrem Harryho nikto nevie , že som tu . Neviem ako ďalej , Adam mi  vylepil facku , k rodičom ísť nemôžem Samatha by mala možnosť na mňa zaútočiť a to neviem sa teraz hádať , nemám na to síl keďže som tehotná bojím sa o to malé a naspäť cesta už neexistuje . Adam mi ani nezavolal , ani Miša proste nikto a som tu už deň asi mu nechýbam , už len čakať kedy mi pošle rozvodovacie papiere ....

Ahojte tak tu je ďalšia časť , dúfam že sa páčila , ťažko píšem teraz lebo s mojou pravou rukou neviem nič robiť , poštíplo ma niečo a mám napuchnutú ruku ospravedlniem sa ale take dve dni nebudem písať časť...... :( ❤❤❤❤❤

Beauty and the Beast (Dokončené)Onde histórias criam vida. Descubra agora