5.kapitola

294 8 0
                                    

Každé ráno som sa zobúdzala na to , že na mojej posteli bola červená ruža už dni mi niekto dáva každé rano na posteľ ružu .

Každé ráno som sa zobúdzala na to , že na mojej posteli bola červená ruža už  dni mi niekto dáva každé rano na posteľ ružu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sedeli sme v kancelárii s kráľom , keď mi povedal , že dneska prídu na návštevu so susedného kráľovstva . Takže sa mám skryť fajn aby ma nevideli pomyslela som si . Potom som šla do stajne to by mohol byť dobrý úkryt hladkala som kone ale dačo ma ťahalo k tomu nebezpečnému ako ho nazvala Miša

,, páči sa ti ? ako vidím veľmi ho pozeráš " ozvalo sa za mnou mužský hlas otočila som sa a videla som muža v čiernom oblečení ktorý na hlave mal čiapku a na tom ešte kapucňu nepozeral na mňa ešte tochto muža som tu nevidela

,, áno páči a princezná povedala , že je nebezpečný takže nemožem ísť k nemu ja som Jess " podala som mu ruku ale on nie ,, viem Jessica Rosie Anderson ja som Adam teší ma "

,, aj mňa vaše veličenstvo "

,, takto mi nehovor stačí len Adam tak ako voláš aj moju sestru "

,, dobre "

,, čo tu hľadáš ? " spýtal sa odo mňa zvedavo

,, no ja len no nechcela som sa ukázať keďže prišla ku vám návšteva a preto sa tu ukrývam ale keď vadí odídem "

,, nie nie kľudne ostaň aj ja som sa prišiel ukryť vieš jazdiť na koni ? "

,, viem prečo ? "

,, dobre tak sadaj na toho bieleho koňa ja idem s Bleskom " nasadli sme si na kone a šli sme rýchlo do záhrady ale ešte stále som mu nevidela do tváre boli sme v lese pri krásnom vodopáde a okolo bola hustá zelená tráva a krásne vysoké stromy videla som na dno vodopáda bolo krásne priezračné čarovné miesto , Adam kone uviazal k stromu ale nie silno a sadol si na trávu ku mne .

,, je to tu nádherné " povedala som mu milo

,, heh ja viem nemala by si sedieť neže prechladneš mala by si dávať na seba pozor "

,, a to už prečo ? "

,, no hneď prvý deň ako si prišla do paláca utekala za mnou Miša , že prišla neaká krásna žena ku nám a potom mi každý deň o tebe rozprávala aká si inteligentná a milá ja som ta sledoval bol som zvedaví o akej žene mi rozpráva Miša tak pekne nezvykla to robiť tak preto a včera za mnou prišla smutne a spýtal som sa od nej prečo je taká a povedala mi o tom "

,,hej hej viem , že nemáš rad cudzincov ale neboj nebudem tu nadlho a nemusíš byť v izbe "

,, ne ne kľudne ostaň do kedy chceš no vieš Miša si našla kamarátku obľúbila si ťa "

,, to aj ja ju no počúvaj tu s tebou sedím a ani ťa nepoznám len to viem o tebe že si princ Adam a ty o mne vieš všetko takže aspoň tú šiltovku by si mohol dať dole nezvyknem byť s cudzími ľuďmi to nie som ja "

,, ale nemožem sa ti ukázať "

,, a to prečo ? "

,, lebo by si sa odo mňa zľakla a neseď už na tej tráve lebo prechladneš "

,, takže po prvé nezaujíma ma či prechladnem alebo nie po druhé ja sama neviem či si to dieťa nechám dobre ? a po tretie predstav si mňa keď si nechám to dieťa aká príšera budem takže odo mňa škaredší človek neexistuje "

,, haha panebože ... budeš taká istá pekná ako teraz ja si myslím , že ti to pristane "

,, dobre nebu'd smiešny daj dole tú šiltovku "

,, dobre Rossie ja som ťa varoval ale prosím nekrič veľmi " dal si dole kapucňu a potom šiltovku na tvári mal veľa rána a bolo to trošku krvavé mal znetvorenú tvár fakt vyzeralo do desivo priznávam zľakla som sa od neho ale radšej som nepovedala nič .

,, ako sa ti to stalo ? " spýtala som sa

,, mal som 17 teraz mám 23 no a zamiloval som sa do jednej nádhernej ale raz v noci sme sa veľmi pohádali a neviem ako ale horel dom bolo v plameňoch a ona mi povedala budeš takto vyzerať naveky a ani jedna žena ťa takto nebude chcieť budeš sám až do smrti a budeš sa ukrývať aby sa od teba ľudia nebáli . Videl som ako zhorela v ohni na vlastné oči som to videl je to dosť desíve urobila mi to ohňom a už si ani ja sám nepametám , že s čím bolelo to vtedy som len bolesť cítil nič viac a nie len navonok som zviera už aj vnútri prídu na mňa také chvíle keď sa premením na zviera neviem čo zo sebou robiť , takže toto je moj príbeh ako som sa stal netvorom . "

,, ja neviem čo povedať "

,, nič sadni si na moju bundu aby si neprechladla " vyzliekol si bundu a dal to mne ja som si na to sadla a pozerala som tečúci vodopád a rozmýšľala som o dieťaťovi

,, nad čím rozmýšlaš ?

,, že čoskoro budem vrahom "

,, vieš , že to oľutuješ ? "

,, nie sama neviem , čo mám robiť "

,, to malé za nič nemože a ty ho chceš "

,, musím si to veľmi dobre rozmyslieť ! len to by som chcela vedieť kto mi nosí každé ráno ružu do posteľe "

,, nooo asi máš tajného ctiteľa "



Beauty and the Beast (Dokončené)Where stories live. Discover now