Bolí mě hlava. Nevím proč. Asi ze školy. V tom zazvoní budík. *Tr tr... ,,Stávat a cvičit. Nechrápej a stávej. DO PRDELE !! STÁVAT !! STÁVAT !!" * agresivně hledám telefon a vypínám budík. 'Zase škola' pomyslím si při cestě do koupelny. Udělám ranní hygienu, ale až po chvíli mi dojde že je sobota. ,,Bože já jsem blbá..." Odcházím do pokoje a lehnu do postele. Na chvíli usnu ale vzbudí mě máma.. ,,Zlatíčko. Já a otec jedem do Frýdku. Filip ještě spí. Né že ho vzbudíš.. " ,,Jasně.." odpovím. Slyším jen zavřít dveře. ,,Jasně že ho vzbudím.." řeknu si pro sebe a zle se usměju. Běžím dolů ze schodů do kuchyně. Tam vezmu hrnec a vidličku. Vyběhnu zpět nahoru do bratrova pokoje. Dám k uchu hrnec a vidličkou do hrnce začnu mlátit. Filip spadne z postele a já běžím do pokoje. Mám štěstí že mám pokoj přímo naproti. Než se vzpamatoval schovala jsem hrnec s vidličkou do skříně, lehla do postele a dělala že spím. ,,Liliano ! " zařval Filip. Unaveným pohledem se podívám na naštvaného bratra. ,, Co chceš ?! " zeptám se ,, Nedělej že o ničem nevíš !! Vím že sto byla ty !! " zakřičí. ,, Asi se ti něco zdálo.." odpovím a otočím se na druhý bok zády k němu. ,,A heleme se !" řekl zvýšeným hlasem. Hlasitě a nejistě polknu. Pomalu se otáčím směrem k němu. Vidím ho s vidličkou a hrncem v ruce. Polknu znova a ještě hlasitěji. Nikdy by mě nenapadlo že se mi bude hrabat ve věcech. Pomalu se ke mně blíží. Mám strach a utíkám dolů ze schodů. Slyším pomalé a nepravidelné kroky a klíč v zámku. ,,Ahoj mami !" zakřičím schválně aby Filip věděl že jsou doma. ,,Zapoměla jsem si mobil ! " řekne a usmívá se. Ale když mě spatří, její úsměv spadne. ,,Co se ti stalo ?! " snaží se znít starostlivě. Ale... Nikdy mě pořádně neměla ráda. ,,Ty čubko ! Kde jsi ?! " zakřičí Filip. Když jde dolů a uvidí rodiče, tak se jen podívá a odcouvá zpět. ,,Ještě uvidíš.." řekne mi. ,,Ihned se vrať !!! " zakřičí táta a vyběhne za ním nahoru. ,,Co jsi to zase udělala ?!" zeptá se. ,,Nic.. Jen jsem ho vzbudila.." zazubím se. ,, Víš co ? Raději mi zmiz očí." řekne. Jednou má o mě starost a najednou ať vypadnu. Jak směšné.
Jsem v pokoji a ležím na posteli. Najednou se zvednu a jdu k počítači. 'Mohla bych se podívat na FB.' pomyslím si. Přišla mi žádost o přátelství, která mě zarazila. ,,Od Baxtrixe ? Co to je ? Vlastně.. Kdo to je ?! " i když netuším co nebo kdo to je, přijala jsem jeho žádost. Ihned mi napsal. (B: = Baxtrix , J: = Já (Lilly) )
B: Ahoj Lilly :)
J: Ehh.. Ahoj ? Kdo jsi ?
B: Si děláš srandu ne ?
J: Eh.. Ne.
J: A teď vážně.. Kdo jsi ?!
B: Štěpán.....
J: BUCHTA ?!
J: Promiň.. Jiného neznám a toto přímení mi zrovna bliklo v hlavě, tak jsem ho bezmyšlenkovitě napsala..
B: Ne v poho.. A jo.. Štěpán Buchta.
J: Si děláš prdel ne ?! Celou dobu ses na mě ani nepodíval a teď si chceš psát ?
J: Tak ty jsi pěkný kretén..
B: ...
A takto skončila naše konverzace..
V rozpacích jsem si sedla na postel a přemýšlela proč zrovna přezdívka Baxtrix. Zasedla jsem zpět k počítači a rozhodla jsem se jeho přezdívku vygooglit. Vyjeli mi nějaké odkazy na nějaké videa. Hned první jsem rozklikla. Bylo to video s nějakým Herdynem a Wedrym.
Nedořekl ani pozdrav a už jsem to vypínala. Musela jsem přemýšlet kdo byli ti dva další. Někoho mi připomínali.
V tom mi to došlo..
Byl to Pavel s Radkem..
Šla jsem za bráchou do pokoje. Seděl na posteli a nic nedělal. ,,Filipe ? " Podíval se na mě pohledem stylu " Co chceš ty krávo ?! "
,,Co je ?!" skoro zakřičel. ,, No.. Jen.. Proč ses přestal bavit se Štěpánem, Pavlem a Radkem ? " zeptala jsem se. ,, No víš. Oni začali natáčet na YouTube a úplně se změnili.. Počkat ?!! Proč tě to zajímá ?!" odpověděl mi. ,, Ani nevím. Jen tak..." řekla jsem a odešla jsem do pokoje..
Tak první část je tady !
Doufáme že se Vám to líbilo.
Přejeme pěkný den.
Meflouni...
Na této části pracovaly Marťa, Míša a Kája..
ČTEŠ
Spoutaná V Kleci...
FanfictionLilly to nemá v životě jednoduché. Ale bude ještě hůř. Má ho ráda nebo ho nenávidí ? Koho vlastně miluje ? Má 17 let a už tohle ? Žádného YTubera nechceme urazit. Ve FF se budou objevovat vulgární výrazy a pro některé nevhodné scény..