Část 2- Proč ?

107 11 0
                                    

Sedla jsem si k počítači a znovu mi napsal..

B: Nechceš se sejít ?

J: Proč by jsme se měli scházet ? Celý život jsi mě ignoroval !

B: No.. teď ale neignoruji.. :)

J: Na to jsi měl myslet dříve..

B: :(

B: Omlouvám se.. Choval jsem se jako blbec...

J: Co po mě chceš ?

B: Emmm.. Nic.. Jen se sejít... 

J: Kdy a kde ? 

B: V 13:00 v Zetku ?

J: Ok.. Ale jestli tam bude Jirka, tak mě představíš.. :D

B: Ok.. :D

Odešla jsem od počítače a šla za Katkou. Káťa je moje jediná a nejlepší kamarádka. Bydlí na proti mě. 

Zaklepala jsem. Přišla mi otevřít Katka. Byla smutná. ,, Káťo co ti je ??" zeptala jsem se. ,,No.. Stěhuju se.. " zaskočila mě. ,, A-Ale.. Co tu b-budu dělat j-já ? P-Proč ? " jen se podívala na zem a pokrčila rameny.. ,, Pojď dále.." řekla mi a já šla. 

Řekla jsem jí vše o Baxovi. Vím že ona sleduje YTubery.. Vykulila na mě oči. Nechtěla tomu věřit, tak jsem jí ukázala chat. Vykulila ty oči ještě více. 

Nikdy jsem jí to neřekla že se sním znám osobně. Že se brácha s ním bavil a chodil celkem často k nám domů. Ale asi už nastal ten čas jí to říct. 

Málem omdlela. 

Povídaly jsme si dlouho. Když jsem se podívala kolik je hodin, zděsila jsem se.. ,,To už je 12:15 ?! Za třičtvrtě hodiny tam mám být !!" vykřikla jsem. ,, Kde ?!" zeptala se. Já na ní hodila pohled stylu 'Jako vážně ?' ,,Mám se přece sejít s Baxem !" řekla jsem a ona jen se na mě podívala ,, Však já vím.." a začala se smát.

Šla jsem ke dveřím že odejdu. Ale ještě mě zastavila Katka.. ,,Sežeň mi podpis, prosím.." řekla mi a já kývla. 

Přišla jsem domů, převlékla jsem se, vzala peníze a šla na autobus. 


Druhá část je venku po dlouhé době !!

Přejeme pěkný den..

Meflouni..

Na téhle části pracovali Míša a Kája ..

Spoutaná V Kleci...Kde žijí příběhy. Začni objevovat