Běžela jsem na ten autobus. Doufám že to stihnu. Další jede až za hodinu.
Zrovna přijížděl. Stihla jsem to.
Bylo 13:08 když jsem přišla do Zetka. Čekal tam. Pomalu a nejistě jsem šla za ním. Bylo mi strašně. Byla jsem nervozní. Když mě uviděl, stoupl si a šel ke mně. ,,Ahoj.." pozdravil mě ,,Nazdar.." odpověděla jsem. ,,Jak se máš ?" zeptal se. ,,Měla jsem se dobře, do té doby než jsem tě uviděla.. " usmála jsem se. Podíval se na své špičky bot. ,,Tak pojď představím tě Jirkovy. " řekl.
,,Čus Jirko. Tohle je Lilly. Moje kamarádka.." zaskočil mě tím 'kamarádka'. ,,Ahoj" řekl Jirka a usmál se na mě. ,,Čau.. " odpověděla jsem a nahodila fake úsměv.
,,Baxi! Baxi !!" pořvávali děti na Štěpána. Šel za nima. Zůstala jsem s ním sama. Podával mi papírek. ,,Tady máš moje telefoní číslo." zarazil mě. Známe se tak 15 min. více ne..
Jirka se ve skutečnosti divný. Ptal se mě na takové divné otázky např: Jestli mám kluka nebo Jestli jsem pořád panna.
Šla jsem raději za Baxem. ,,Proč je tak divný ? " zeptám se Štěpána. ,, Kdo ? Jirka ? On není divný." řekl mi.. ,,Jo a proto se mě ptal jestli mám kluka nebo jestli jsem panna.." řekla jsem trochu naštvaně.. Šlo vidět že je zaražený.
Ještě nějakou tu hodinu jsme si povídali. Už jsem se zvedala že půjdu domů.. ,,Já už půjdu. Je 17:34 a v 17:48 mi to jede. Takže to na pohodu stihnu. Ahoj. " řekla jsem, otočila jsem se a byla na odchodu. Ale než jsem vyšla Štěpán mě chytl za ruku. ,,Nechtěla bys jít zítra na bazén ? Má být teplo. " řekl mi. ,,A v kolik ?" usmála jsem se. Nevím co to do mě vjelo. 'Nemá tě rád ! Mysli Liliano ! Mysli !!' řekla jsem si v duchu.. ,, Tak třeba.. V 15:00 ? " řekl mi a usmál se. ,,Tak jo.." odpověděla jsem. Ještě jsem mu zamávala.
Pohled Jirky
Štěpán za ni vyběhl. Něco jí říkal. Šel jsem blíž, abych slyšel ale zase ne tak blízko aby si mě všimli. ,,Nechtěla bys jít zítra na bazén ? Má být teplo. " řekl. Přemýšlím nad tím že to není jen kamarádka. ,,A v kolik ?" zeptala se. Doufal jsem že odmítne, že by mohla jít někam se mnou. Ale né.. Ona musí na to kývnout.. ,, Tak třeba v 15:00 ?" po tomhle jsem šel zpět. Nepotřeboval jsem slyšet víc. Viděl jsem jak kývla. To mi stačí. Jen ať se nebojí. Já tam budu taky.
Pohled Lilly
Přišla jsem domů a co by se nestalo. Zase po mně jen řvali. Když matka neřvala po mně, řvala po otci. Slyšela jsem něco v tom smyslu že se rozvádí .. Že by konečně ?
Druhý den v 15:00 u bazénu.
Byla jsem u bazénu. Čekala jsem na něj. Ale moc dlouho ne. ,,Čus !" řekl a usmál se. ,,Ahoj. " taky jsem se na něj usmála. ,, Tak jdeme ?" zeptal se a já kývla.
Asi za 1 hod. přišel i Jirka. Byli jsme tam s ním další 3 hodiny.
Když jsme šli domů, Štěpán mi že mi nabídl že mě odveze. A ani nevím proč ale souhlasila jsem.
Zastavili ho fanoušci. Aby se mě na nic neptali, šla jsem k autu. Ale to byla asi chyba. Parkoval tam kde nebylo moc lidí. Přišel Jirka. Zatáhl mě za ruku a vláčel mě někam do křoví. 'Ale ne! Jen to ne !! ' křičela jsem ve své hlavě. Hodil mě do toho křoví. Byla jsem na zemi. Klekl si ke mně.. Chtěl mě vysvléknout ale já se nedala. Začala jsem brečet. Držel mi ruce. Nemohla jsem nic dělat. Chtěla jsem křičet. Ale nešlo to. Stejně by mě nikdo neslyšel. Chtěl mi sundat triko ale já sebou cukla a on mi ho roztrhal. ,, Lilly ?" slyšela jsem Štěpána. Jirka se lekl a povolil stisk. Podařilo se mi utéct. Skočila jsem Štěpánovi do náruče.. ,,Co se stalo ?" ptal se. Ale já nebyla schopná slova. ,,Lilly ? Co se stalo ? A proč máš roztrhlé triko ?" pořád jsem nebyla schopná mu odpovědět. ,,Pojď. Zavezu tě ke mně domů." řekl mi a já jen kývla.
Vrátilo se mi to. To jak jsem v 7 letech šla domů ze školy. Musela jsem sama. Protože jsem byla unavená, vzala jsem to tedy kratší uličkou. Byla dost temná. Ale to byla ta největší chyba. Ze stínu se vynořil muž. A znásilnil mě..
Zastavil před nějakým domem. Asi byl jeho *nečekaně* .. Šli jsme dovnitř.. Posadila jsem se na pohovku. Donesl pití a sedl si vedle mě. Objal mě a zeptal se ,,Řekneš mi co se stalo.. ?" kývla jsem a začala ,, Byla jsem u auta. Když tu mě Jirka chytl za ruku a odtáhl mě do křoví a tam...." rozbrečela jsem se. Nemohla jsem pokračovat. Ale z toho pochopil co se stalo. Objal mě znova a já jeho. ,,Už je to dobrý.." pošeptal mi do ucha a dal mi pusu do vlasů. Usnula jsem mu v náruči..
Pohled Štěpána
Usnula mi v náruči. V tu chvíli musel přijít Radek. Podíval se na mě stylem 'Ty máš holku jo ?' Protočil jsem oči. Zvedl se. Vzal jsem jí a odnesl do mého pokoje. Radek pořád divně čuměl. Když jsem se vracel pořád tam stál. ,,Ty máš holku ? Konečně.." řekl. ,, Není to moje holka !" řekl jsem trochu naštvaně. ,,A to se mi zdálo, nebo to byla Filipova sestra.., Jak že se jmenuje... Jo !! Lilly .. ?" ,,Jo byla to ona.. Problém ?! " byl jsem celkem nasraný ale nevím z čeho. Odešel.. Konečně...!!! Šel jsem za ni nahoru.
Pohled Lilly
Probudila jsem se v cizí posteli. Vůbec jsem nechápala co tu dělám. Nevěděle jsem to mám dělat. Otevřeli se dveře. A v nich stal Štěpán. Trochu se usmál. Sedl si vedle mě. Šla jsem k němu blíže a objala ho. Objetí mi opětoval.. Sedla jsem k němu a opřela jsem hlavu jeho o rameno. Podíval se na mě a já na něho. Dala jsem mu pusu.. 'Co to kurva do mě vjelo !!' řvala jsem v hlavě.
Líbali jsme se. Nemohla jsem přestat. Zase se mi to vrátilo a já přestala.. ,,Mohl bys mě prosím odvézt domů ? Netrefím odsud... " řekla jsem. On jen kývl a stoupl si. Šli jsme do auta.
Doufáme že se Vám to líbilo ..
Meflouni..
Na této části pracovali Kája a Míša...
Btw. 1075 slov..
ČTEŠ
Spoutaná V Kleci...
FanfictionLilly to nemá v životě jednoduché. Ale bude ještě hůř. Má ho ráda nebo ho nenávidí ? Koho vlastně miluje ? Má 17 let a už tohle ? Žádného YTubera nechceme urazit. Ve FF se budou objevovat vulgární výrazy a pro některé nevhodné scény..