Merhaba sevgili veya sevgili sandığım kumral çocuk ne kadar zaman ayırdım sana tarih kadar mı anne kadar mı ?
Ya sen ne kadar zaman ayırdın bana huzur tanem ?
Hikayemizi baştan anlatayım en iyisi hem kim haklı daha iyi ayırt ederler
Huzur tanem diğer adıyla ÖKÜZ
183 boylarında, kaslı, kumral ama hayranlıkla bakacağınız bir türden velet;
Ben ise 165 boylarında, fiziği düzgün, alımlı kendince bir hatunum.
Yani anlayacağınız, o sanayi tüpü ben ise piknik tüpü gibi bir çift.Hatta şunu söyleye bilirim ki bizim oğlan elimi tuttuğunda sanki benim ellerim onun ellerin arasında kayboluyordu.
Eee sormayacak mısınız nereden buldun bu çocuğu?
İnanın hala ben bile inanamıyorum nasıl oldu da o benim oldu veya da ben öyle sandım.
O yıl lise bitmiş ve ben hayalimdeki konservatuvarı kazanmıştım, ver elini Alanya
Ee hayat bana mı güzel deseniz herhalde öle...
Ben tam yeni ortama alışma telaşındayken pata küte okul, dersler, derslere gelen usta isimlerin girişmesi ve ben enerji patlamasından ötürü perili köşkün süpürgeli cadısı tarafından süpürülmüş aklımla gezerken salkım saçak 5 haftayı da geride bırakmış bulunuyordum.
Nasıl mı?
İnanın onu bende hatırlayamıyorum, takılmayın aman sizde oralara;neyse bizim oğlanda bana tam 5 dakika mesafede diyemeyeceğim maalesef.
Tam 23 kilometre uzaktaydı ... evet şaka değil 23 abi, bendeki şans komşunun evinde uyuya kalmış ve altına işemiş oğlan çocuğundan kötü.
Üniversitede geçen 5 haftanın ardından ilk çarşı iznimi yapmak üzere heyecan ve hüzünle güne başladım.
Evet sizde doğru duydunuz çarşı izni, galiba askeri lise sandınız ama değil. Okul manastır abi, resmen bir katadralimiz yok. Hüzünlü gün demiştim, oda yanlış değil çünkü araç yolu okula 5 kilometre arkadaş her şeyi anladım da bu okulu buraya yaparken hiç mi düşünmediniz ya buradakilerin canı çikolata istese iki aşkne fişkne yaşamak istese yani nasıl olacak abi. He soruyorum size biz insan değil miyiz vali amca, biz çocuk değil miyiz, bizim de canımız oğlan çocuğu çekse inemeyeceğiz mi vali amca. He ya okuldakilerin tipi bizim tipimize uyuşmamışsa ya bizim canımız istemediyse, ayıp bunu da yazdım vali amca neyse ben yolu tutturup burnumun dikine hazırlanmışken, yani madamı dinlemeyip, (madam bizim bölümün rektörü olan kadıncağız) ne kadını ya o daha kız, hemde 55 yaşında ...Ayyy Allah'ım yaa resmen yaşayan tarih bizim madamımız, demeyeceğim çünkü o bir matmazel, çünkü hala o bir bakir.
Bizim buruşuk tutturdu; "Bayan Basyam bu kıyafetler yol koşullarına uygun değil" sanırsın abi koşu yolunda turlayıp geleceğim. Hey! Buruşuk, oğlan tavlıycam ben oğlan. Akıllı ol! çaktın mı?Gerçi o ne anlar oğlan tavlamaktan, anca karşı köyün imamıyla aşağı mahallenin papazını dalaştırır, neyse ki lafı uzatmadan bana izni çaktı bende yola koyuldum ama maalesef ki cancağızım buruşuk haklıymış. Bu arada benim adım Ceren Basyam, ve abi yol bildiğim zorlu koşu maratonu her koşulda yürüyüş imkanı sağlam. Yani aslında az da düşünmedim şu askeri lisedeki taşcıklar bizim okula antrenmana gelebilir. Ne de olsa ortamda uygun hem orman hem hava koşulu hem de onlar çokkk tatlışş ayy... Höst kendine gel mod! Evet yola koyulduk ve giderken, biraz arnavut ciğeri gibi kızarmış bir halt safhada otobüs durağına ulaştık. Bekle babam bekle, araç gelmez iken bir de başımıza bir buruşuk daha çıkmaz mı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇLİK ÖKÜZÜ
Novela Juvenilyazarın dilinden : "Konservatuvar Öğrencisi Olan Cerenin birbirininden enteresan dostları ve aşk hayatının kaleme alındığı Düşünce ve Yaşama Özgürlüğünü Biraz olsun eğlenceli bir şekilde Ceren'in Gözünden Size Anlattım " "KOŞTU HIZLA KARŞIDAN KARŞ...