YENİLİK :(

19 2 3
                                    

YAĞMURUN AĞIZINDAN :

3 yıldır gittiğim kampta bugün ilk günüm.3yışdır yaptığım bir şakam var benim geleneksel olmaya başladı.Şakamın malzemelerini almak için sessizce kankitoları uyamdırmadan odadan çıktım ve yemekhaneye doğru koştum , saat daha çok erken olduğu için kimse ayakta değildi yemekhanenin kapısı aralıktı tam içeri girmek için biraz itecekken içeriden ismimin geçtiğini duydum "Yağmur ve çetisi bunu önceden öğrenecek Ayşe hanım sakın ağozınızdam kaçırmayın diğerleri sonradan bilecek pnları ben ıyarıcam" dedi. Bunu söyleyen müdüremizdi ayak seslerinin çoğalmasından kapıya doğru geldiğini anladım ve hemen bir ağacın arakasına saklandım müdüre yemekhaneden çıktıktan somra biraz bekleyip içeri girdim buzdolabını açıp soğuk suyu ve buz küplerinin bulunduğu kovadan 6 küp alıp doğru yemekhaneye gittim ama dikkatimi birşey çekmişti buz kovaaının içinde sadece 6 tane kalmıştı aman herneyse herhalde birilerine lazımdı. Su şişelerinin diğeri yoktu kolumdaki saate baktım kızlar uyanmadan odaya gitsem iyi olacaktı hemen odaya gittim esila ve ceydanın yatakları birbiri ile yapışıktı yani esilanın yatağının ayak ucu ceydanın yatağının kafa yeri ile bitişikti esila kafasınınayak ucuna duğru koyarak yattığı için işim kolay olacaktı odadaki diğer sürahiye suyu koydum içinede 3 buzu attım elimdekilerde diğerine koydum tam kafalarından suyu dökecekken ceyda ve esila elimdeki sürahi ve şişeyi alıp beni kendi taüıma ittiler ve sularıda üstüme boca ettiler . Olayın şoku ile öyle kalakaldım. Esila hemen telefonunu çıkardı ve benim fotoğrafımı çekti ceyda " Gep sen mi şaka yapıcan bu sefer  de biz yapalım dedik "dedi ve esila ile kol kola girip gülüşerek kapıya ilerlediler . Esila " Ağızını kapat sinek girecek "  dedi ve odadan çıkıp kahkaha patlattılar . Ama ben de tağmuraam bunun hesabını pnlardan alacaktım ama şimdi buraları halletmem lazım dı . Çarşaflarımı çıkarıp odanın dışındaki ipe koydum sürahileri kaldırıp yere düşen en buzları içine yerleştirdim . Yeni eşyalar alıp giyindim ve saçlarımı kuruttum . İşlerimi hallederken de yeni bir plan bulmak için düşünüyordum.
Acaba acaba acaba kelimesi  kafamda dolanıyordu sinirden ACABA diye.bağırsım ve kızları bulmak için odadan çıktım .

İnşallah bölümümü beğenmişsinizdir . Hatalarım varsa ve sizin de fikirleriniz varsa lütfen yorum yapın ve bana iletin açıkşamamda da bahsettiğim gibi bu sırf benim kitabım değil hepimizin kitabı olacak.

Bölümleri ne zaman atacağım hiç belli olmaz ileride teog var ve çalışmak zorundayım . Ama hergün veya iki gün de bir böülm atabilirim. Önümüzde ki hafta tatile gidicem ve prada bir çok bölüm yayımlayacağım . Lütfen oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın 😇😇😇

GEREKSİZLER VAR!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin