ŞAKACIK

5 2 0
                                    

Ceyda ve Esila kuralları anlatırken ben biraz üşüdüğümü ve gidip üatüme birşeyler alıcağımı söyledim. Deniz gözlünün yanında bulunan siyah bana "Bu havada mı ?" diye soru sorunca birden duraksadım Esila hemen atılıp "Olamaz mı ?" dedi ben de hiç beklemeden koşarak uzaklaştım. Çağla lavabo gereğini uydurarak odasına gitti. Odası bizim şka yapacağımız mavi gözlünün ve iki arkadaşının bulunduğu odanın tam yanındaydı. Ben çaktırmadan onun odasına gittim ateş uzakta olduğu  ve karanlık olduğu için kimse beni fark etmemişti. Şaka malzemelerini çağalanın odasına taşımıştık. Hem3n odalanın arka sında gmle bakan tarafında bulunan camı açıp atladık . Erkeklerin camları kapalıydı ama daha önceki tekniklerle onu açmayı başardı Çağla. Önce ben girdim daha sonra da Çağla bana malzemeleri verdi. Oda içeri girdikten sonra depodan aldığımız iskeletin kafasını vücudundan ayırdık ve bir yatağın başına koyup örttük. Vücudunuda demirden ayırdık ve siğer yatağa yerleştirdik başına korkunç yani bizim depodan alırken korktuğumuz maskeyi yerleştirdik. Diğerine de örümceği koyduk. İnş korkarlar. Hemen oradan çıktık. Çağla camdan içeri gidirdi ve kapıdan çıkıp onların yanına gitti. Bende yine hızlıca koşup odaya girdim üstüme yarım kol birşey geçirip aralarına döndüm.4 kız konuyu evire çevire korku filmlerine getirdik. Çoğu  canımız sıkıldı diyip odalarına çekildiler. Onlar 4 kişi biz 4 kişi kaldık.  Ceyda gibi cıvık olan oğlanın örümceklerden korktuğunu öğrendik. Deniz gözlü en başta hiçbir korkusunun olmadığını söyledi ama arkadaşları öyle demedi. Küçüklüğünde  yaşanan bir olaydan dolayı maskelerden çok korkuyormuş tabi korku ile ilgili olanlardan. Hepimiz Eldinacığımın anonsu yatma yerlerine gittik. Önce biz girsidik sonra da beyler. Erkeklerden 10 dk sonra bağış sesleri yükseldi. Hayatımızda duymadığımız bilmediğimiz küfürler havada uçuşuyordu. Tüm odaların ışıkları yandı.  Bayan Eldina da koşarak olay mahaline geldi. (ahahahah)  Beyler kendikerini bir anda dışarıya attılar. Müdüreciğimiz hemen sordu 'Neler oluyor burda,Koray, Deniz ve Mert . Bu haliniz ne?" dedi. Üçü bşrden ayağa furladılar . Bizde vakit kaybetmeden orsya koştuk ağızımızda bir sırıtış bir sırıtış ki herhalde Eldina Hanım bize ters ters baktı. Çağla atıldı ve hemen " İnşallah Ayça' dan kalan iskelete ve kurukafaya birşey yapmadınız " dedi. Dördümizde birden kahlaha atmayabaşladık erkekler ze ters ters bakarken biz onksra gülüyorduk. Azıcık korkudan ölmezlerdi :) :) :)

Arkadaşlar şu kullanıcıları tajip etmenizi istiyorum

☆hayal_xp
☆_karanliginkizi_

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GEREKSİZLER VAR!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin