GELDİLERR!!!

8 2 2
                                    

Şarkının adı : Despacito

😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇

Hepimiz yerlerimize oturup düşünmeye başladık. Birşeyler bulmak için az zamanımız kalmıştı birşeyler bulmak zorundaydık. Düşün düşün düşün beynim bulandı artık. Ceyda birden ayağa lalktı ve DEPOOOO diye bağırdı esila ve ben korkumuzdan damakşarımızı kaldırdık . Ne oldu bakışlarımızı attık ona. Sinsi bir sırıtış ile anlatmaya başladı...

KORAYIN AĞIZINDAN:
İnanamoyorduk ya!!
Resmen ailelerimiz bizi bir yaz kampına vericeklerdi . Deniz ve Mert panpilerim benim ile aynı tepkiyi verdi. 10 kişi gidicektik. 5 kişi gitmek istemiyor 5 kişi ise bunun olumlu karşılıyordu. Olumlu karşılayanlar da resmen düşmanlarımız. Yarın için eşyaları hazırladık Mert ile Denize gittik. Düşünceler içinde boş boş oturuyorduk ki sesizliği Mert bozdu "Tüm sosyal hayatımız son bulacak yani?Canım mekanlar" diyip dudaklarını büzdü. Top işte ne olacak .
Deniz " Ne son bulması abi , tabiki de devam edecez " dedi. Ne demek istediğini anlamıştım tabi Mert anlamadığı için " Nasıl ? " diye sordu. Saf salak ya ...
Deniz " Tabiki de kaçacağız " dedi. Tahminim doğru çıktı elbet kaçardıkta hiç bilmediğimiz bir yerdi orası acaba cezası ne olurdu ? Ben böyle şeyleri çok düşünen bir insanımdır. Saat 3.30 olunca evlere dağışdık malum yarın büyük gündü.

YAĞMURUN AĞIZINDAN:
Ceyda'nın fikrini beğendik. İhtiyacımız olan herşey depoda bulunuyordu camdan bakıp havanın karardığını fark edince kızlara camı işaret ettim ve onlarda anlayıp kalktılar kulübeden çıktık. Odamıza gittik ve yarın ki planlarımızı gözden geçirip kendimizi uykunun kollarına bıraktık.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Sabah telefonumun alarmı ile saat 6.30 da uyandım kızlarıda uyandırdım hazırlandık ve depoya gittik. Bu saatte kimse ayakta değildi ama biz yinede sessizce aşyaları aldık ve odaya geçtik. Banyonun yanındaki boş yere yatık bir şekilde koyduk büyük malzememizi. Saat 7.00 idi. 2 saat sonra yemek vardı ve onların gelmesine tamı tamına bir buçuk saat vardı o kadar zaman boş boş oturmayalım diye göle gidip 1 saat yüzdük ve odaya geçip sirayla duş aldık hazırlanıp gebel işlerimizi halletmemiz yarım saat sürmüştü. Esila camdan kampın önünde duran arabayı fark edince bize gözlerini hafifçe kısıp
" GELDİLER " dedi .Ceyda ile hemen kapıyı açtık ve üçümüz kafaları uzatıp gizlice dinlemeye başladık. (Bizim oda kampın ilk odasıydı kapıya yakın olan oda .) Müdüre Eldina " Kız yaz kampına hoşgeldiniz beyler ben müdüre Eldina" dedi ve odalarını gösterdi, bunun için yerlerinden kıpırdamalarına gerek yokru çünkü bizim odanın karşısında bulunan diğer ilk oda onlarındı. Şok olmuştuk. Onlar bizden daha fazla şok olmuşabenziyorlardı. Aralarından deniz gözlü olan gözlerini büyüterek konuştu
" NE KIZ KAMPI MI ? "
İnanamadım buranın kız kampı olduğunu bikmiyormuydu bu gereksizler bu beni şimdiden eğlendirmişti . Tabi Esila ve Ceydayıda. Eldinacım hemen " Beyler siz buranın kız kampı olduğunu bilmiyor muydunuz ? " dedi. Aralarından siyah tenli olan ve deniz gözlünün yanında bulunan " Bilseydik böyle bir tepki vermezdik müdüre hanım" dedi. Bayan Eldina biraz kızmışcasına " Böyle ani tepkiler vermeniz tavsiye etmem" dedi. Daha sonrada eliyle beni takip edin hareketi yaparak odalarına doğru yol aldı . Giitikleri oda 3 kişilikti oraya bizim gibi kanki olduklarını düşündüğümüz 3 kişi girid biri mavi gözli biri siyah oaln diğeri ise Ceyda gibi hep sırıtandı. Daha sonra hep beraber oradan çıkıp bizim odya doğru yaklaştılar onlar odaya girince biz de odamıza girmiştik ve camdan perdenin arkasından bakıyorduk. Eldina kızlar "Müsaitmisiniz" diye sordu sakinleşip kapıya doğru yöneldik ve kapıyı açtık. 10 erkek bize öylece bakıyordu. Müdüremiz konuşmaya başladı. "Kızlar siz ve Çağla beylere burayı gezdirip kuralları anlatacak Çağlada birazdan bırada olur" dedi. Cümlesini bitirdilten 10 saniye sonra arkadan birses "Geldim geldimm!!" dedi. Ve nizim yanımıza geçti. Aralarundan en sinirli gibi duran gibiyi birak öyle olan "Farkettik" dedi. Çağla ona göz devirdi. Bizde aynı şeyi yaptık. Bayan Eldina "boş pdaları zaten biliyorsunuz nasıl isterlerse öyle yerleşsinler sizin karşınızdaki oda odayı şu 3 gence verdim. Yemekhaneyi falan gösterin sonra kuralları anlatın. Ceyda dayanamayıp " Hocam biz yemek yemeyecek miyiz?" diye sordu. Müdüre " Aaa doğru ben onu unuttum hadi hepiniz yemekhaneye dedi biz önde bayalar arkamızda yemekhanenin yolunu tuttuk Bayan Eldina hepizin önünde lidermişcesine yürüyordu. Biz herzamanki yerimize erkekler ise yemekhanenin en dip yerindeki masayı seçmişti. Yemekkerini bitirip bizim yanımıza doğru gelmeye başladılar çağlada bizimle oturutordu o arada sanırım bu kızda bizimle olabilecek kıvamda. Deniz gözlü olan "Hadi şurayı gezdirin" dedi. Hemen lafa atlayıp "Daha yemek yiyiyoruz bekleyin" dedim. "O kadar vaktimiz yok" dedi deniz gözlünün yanımda bulunan siyah. Esila hemen "BİZENE" dedi ve tatlı tatlı yemeğini yemeye devam etti. 5 dakika sonra yemeğimizi bitirmiştik. O 5 dakika içinde de kimse konuşmamıştı. Daha sonra hep beraber boş olan diğer 3'lü odaya geçtik buraya da 3 kişi karar verdikten sonra tam karşısında bulunan 4'lü odayada kalanları yerleştirdikten sonra ateş yakıp sohbet ettiğimiz yeri, depoyu, müdürenin odasını ve hobi odalarını gösterdik. Tam kuralları anlatacakken cıvık olan Ceydanın "Evet şimdi kurallara bir bakalım " sözünü kesti ve "Biz şimdi gidip bir duş alsak akşam yemekten aonra anlatsanız olamaz mı? " dedi. Ceyda sözünün kesilmesini sevmemesinden ona ateş gibi bakan bakışlarını yolladı saat zaten 12 idi akşam yemeğini 7.00 da yiyiyorduk. "Olur " dedim ve kızlara el işareti yaparak gelmelerini söyledim. Hepsi odalarına girmişti çağlayıda bizim odaya aldık ve ona planımızı anlattık. Çok mantıklı buldu ve dahil olmak istediğini söyledi bşzde kabul ettik. Akşam onlara kuralları ateş etrafında anlatacaktık. Şimdi ne yapacağımızı kara kara düşünüyorduk ki Çağla "Göle gidelim mi " diye bir fikir attı ortaya kabul ettik ve hemen hazırlanıp göle gittik. Odada zaten bir saatimiz geçmişti burdada 3 daat oyalandık. Daha sonra Çağla kendi odasına biz kendi odamıza geçtik. Sıra ile duş alıp genel işlerimizi hallettik ve giyindik. Böylede 2 saat geçti. Kendi evimizde olsak faturadan dolayı dayak yerdik herhalde. (😂😂😂) Geriye kalan bir saatimizi de telefonla oynayıp geçirdik. Müdürenin anonsu ile beraber yemekhaneye gittik. Yemeklerimizi yedik ve erkekler ile beraber ateşin etrafına oturduk kuralları Ceyda ve Esila anlatıyordu.

Bu bölümde bu kadar biraz uzun oldu ama çok sevdiğim bir müziği koydum dinleyince eğleneceğinizi düşündüm
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GEREKSİZLER VAR!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin