-Buun Scarlett ! Ești gata ! Spuse Stephanie
- Ohh...hai să vedem ..Când mă uitasem în oglindă ,am rămas uimită. Nu eram eu ,nu era adevărat. Arătam cum n-am arătat niciodată în cei 19 ani ai mei..
Eram nerăbdătoare să mă vadă Damon. Dar eram și mai nerăbdătoare să-mi revăd sora de sânge după 7 luni.
L-am sunat pe Damon. Din nou ,intrase căsuța vocală. De data asta mă enervasem. Așa că am plecat cu Stephanie. Desigur am așteptat să se gătească și ea.Ajunse acolo ,o întâmpinăm pe prietena noastră cu îmbrățișări și lacrimi.
Emma : vaaai Scarlet ! Ești splendidă!
Eu : mulțumesc Emma ,totul datorită lui Stephanie.
Stephanie : nu mi-a luat mult ,și așa ea e frumoasă și fără cosmetice!
Și am zâmbit toate 3 ,și ne-am îmbrățișat iar.Emma mi-a zis să merg în camera ei sus ,să îi iau tiera. Desigur ,spusese că o uitase acolo.
Am urcat scările ,și sus era întuneric. Nu găseam întrerupătorul. Dar am mers și așa. Când am deschis ușa camerei ,Damon era în fața mea. A aprins becul ,și avea un buchet de trandafiri roși în mână.
-Damon ,ce e cu astea ?
-Scarlett..de când te-am întâlnit ,inima mea a luat-o razna. Numai știu cum să fac să te țin în permanență lângă mine. Te iubesc atât de mult.. Vreau să fi iubita mea. Iar peste ani ,să fi soția mea. Doar dacă îți asumi responsabilitatea de a mă iubi cel puțin la fel de mult cât o fac eu.
-Damon.. Eu....
-Răspunde doar cu "da,, sau " nu,,..
În momentul acela ,am simțit o durere în zona tâmplelor. Am căzut jos ,fix înainte să răspund. Se întâmplase ceva ,vedeam ceva albastru ,și simțeam că n-am oxigen.Va urma..
CITEȘTI
Doar O Iluzie.
RandomTristețea,moartea,iubirea și destinul. Pot avea loc toate odată ? Poți afla ce e fericirea când ești cuprins de tristețe ? Viață după moarte ? Iubirea ? Dar destinul ? Vă voi demonstra că ,totul..dar totul..poate lua sfârșit oricând.