Doar O Iluzie. FINAL.

13 4 4
                                    

După cum v-am spus. Am leșinat.
M-am trezit pe patul de spital cu perfuzii în mână ,și conectată la un  aparat.

-Scuzați-mă ! Este cineva aici? Spun eu cu o voce tremurândă.
Iar apoi doctori au venit în fugă spre mine. Nu știu de ce au reacționat așa. Dar ,urma aflu.

- Domnișoară Scarlett , auziți?
- Da ! aud..
- Doamne ,ce miracol.
- Doctore ,mă scuzați...am o întrebare!
- Spuneți ..
- Unde este Damon ?
- Poftim? Cine ?
- Damon ! Iubitul meu !

-Domnișoară ,după ce ai suferit acel accident de autobuz ..ai intrat în comă. Au trecut 2 ani de la acel accident. Ai stat mult timp în comă!

-po..f...tim?..

Și atunci realizasem. Realizasem totul a fost doar o iluzie. A fost totul doar un vis.. Un vis atât de frumos...
Și am început plâng în hohote. Dându-mi seama , eram îndrăgostită de un personaj creeat de imaginația mea. Ca am avut o viața grozavă ,doar din cauza imaginației.

Dar ,speriată.. Am întrebat :
- Dar ,acel băiat..peste care am picat.
- Aa ! referiți la Dustin ?
- Da ! Acel băiat. Unde este ?
- Păi el a intrat în comă odată cu dvs.
- Nu contează asta. S-a trezit ?
- nu ! Spuse Dr.
-Unde este salonul său ?
- Lângă dvs.

Am fugit spre salonul său cât de repede am putut. Era la fel. La fel cum îl visasem. Era același băiat de care îndrăgostisem ? Trebuia aflu.

I-am luat mâna sa ,în mâna mea mică..și nu voiam să-i dau drumul.
Deschide ochii ,se uită la mine..
Și spune :
Hm ! Vezi ? Am îndeplinit toate dorințele tale. Te iubesc Scarlett !
Și m-a sărutat. Se pare ,am trăit aceeași iluzie,aceeași comă,același vis...aceleași sentimente.


                            Final.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 15, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Doar O Iluzie.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum