Han Jung Hee

286 52 0
                                    

"Han Jung Hee?" Aku toleh ke belakang dan seseorang lelaki yang berbadan tegap memenuhi ruang mataku.

Mungkin dia kot Jung Hoseok tu.

"Nae?" Aku membalas dan dia mengukirkan sebuah senyuman dan duduk di hadapan aku.

"Kau nampak lagi cantik bila jumpa depan depan." Puji Hoseok dan aku tersenyum kecil tetapi tidak memandangnya.

"Tch, mana ada cantik. Aku cam beruk lah." Balas aku.

"Sedar pun."

"Ehh setan."

Keadaan tiba-tiba senyap. Aku dapat tahu yang Hoseok tenung aku.

"Jung Hee?" Seseorang menegurku dan aku memandang kearah perempuan tersebut. Alangkah terkejutnya aku bila nampak seorang perempuan yang aku benci ada di hadapan aku.

Dia lah perempuan serupa setan yang buli aku kat kolej haritu.

"M-Min Hyun.." Aku menegurnya kembali dan dia mula memandang Hoseok.

"Junghee, kawan kau ke?" Soal Hoseok dengan ramah dan memandang Minhyun dengan penuh minat.

"Ye, saya kawan baik Junghee. Saya Kim Minhyun." Balas Minhyun dan mula mengukir senyuman kearah Hoseok. Aku terkejut dengan kata-kata yang dia sebut tadi. Wtf kawan baik?

"Jung Hoseok imnida." Hoseok membalas dan menunduk sedikit

Mereka berbual panjang dan aku rasa aku tak patut ada kat sini. Aku rasa diabaikan.

last conversation ; jung hoseokWhere stories live. Discover now