1.Bölüm

49 1 2
                                    

•••

Seri adımlarlarla ıssız sokakta ilerliyordu. Ayağındaki botların kalın sesleri yankılanıyordu sokakta. Ve birazdan giriceği barda da sessiz silah sesleri yankılanıcaktı.

Kısa bir yürümenin ardından boğuk bir müzik sesi ile dudağının köşesini yukarıya kaldırdı. Dudaklarındaki o ufak sırıtış, sanki bir Azrailin sırıtışı gibiydi. Ve birazdan olucaklar ise ona oldukça zevk vericekti. Adamın aklından 'zevk' kelimesi geçince sırıtışı biraz daha büyüdü.

Ellerine baktı usulca ve gelecekteki görüntüler aklına üşüştü. Silah tutmaktan nasırlaşş ellerinde kanların olması ona büyük zevk vericekti. Yüzündeki sırıtış gözlerine uzanmadan ellerine son bir bakış attı ve kalın siyah montunun içine ellerini soktu.

Bara yaklaşınca adımlarını yavaşlattı ve bar kapısının  yakınına gelince durdu. Tam adım atıcağı anda telefonun ritmik sesini duydu. Dışarıya sert bir nefes vererek sağ elini cebindeki telefona attı ve ekranda gördüğü isim ile kaşlarını çattı. Elini ekranda kaydırarak aramayı cevapladı sert ve pürüzlü sesi ile;

"Ne var?"

Sesi sokakta yankı oluştururken, arkasındaki duvara yaslandı rahat bir tavırla. " Orada mısın?" Dedi karşıdaki ses sertçe.

" Eğer beni şimdi aramasaydın, içeriye girip adamların kafasına çoktan sıkmıştım." Dedi gözlerini ayakkabılarına umursamazca indirip. Telefonun ucundaki  adamın dışarıya verdiği nefesten sonra yaslandığı yerden dik konuma geldi ve "Kapatıyorum başka söyleyeceğin bir şey yoksa." Dedi ve telefonu kulağından çekicekken;

" Kendine dikkat et Azrail" dedi adam temkinli bir ses ile. Adam alaylı kahkahasının ardından bir anda ciddileşerek " Onlar dikkat etsin. Ölüm birazdan yanlarında olucak ve bir anda nefeslerini kesicek" dedi katı bir şekilde. Daha sonra da ekledi,

"Canlarını alacağım onların"

Keskin bir hareketle telefonu kapatıp  cebine attı ve ellerini siyah pantolonuna koydu. Belindeki iki susturucu silah 'beni buradan çıkart' dermişçesine adamın bel çukurlarına baskı yapıyordu.

Kapıdaki iki tane görevliyi görünce  sırıtarak ani bir hareketle iki elini de arkasına doğru attı ve silahları belinden çıkardı. İşte bu hareketi seviyordu. Silahların uçlarını iki görevliye doğru nişan aldı ve ikisinide tam anlının ortasından vurdu. Şansına etrafta kimse yoktu, yoksa onlarında canını almak zorunda kalıcaktı. İkiside  kapının önüne  yığılırken, gözleri ileriye adeta bir şahin misali baktı.

Silahları geri beline koydu ve emin adımlarla ilerlemeye devam etti. Barın kapısını ayağı ile tekmeleyerek açtı ve heybetli vücudu ile içeriye girdi. Kapının ani açılması ile birkaç bakış ona dönsede umursamadan ilerlemeye devam etti.

Kulaklarına basınç yapan müzik onun daha da keyiflenmesine neden oluyordu. Adam, adımlarını yavaşlatarak bir bar taburesine oturdu ve eliyle barmene işaret verdi. " Ağır bir şeyler ver" dedi. Gözlerini etrafta gezdirdi ve aradığı kişiyi anında buldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AZRAİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin