İmkansız.?.

61 6 6
                                    

Sonsuzluğa inanan ama sonsuz olmasını istemeyenlerdeniz mutlu sonum degil mutlu sonsuzluğum ol. bir şeyin sonu bittiği anlamana gelmez. bizim için bir şey bittiği yrde başlar. sonsuzluk gelmedi diye üzülme belki sonsuzluğa ucan balonu yakalarsın... solmuş bir çiçegi yeniden hayata döndüre bilirmisin.?

Evet
Ama kırılmış, yorulmuş, hayallerinden vazgeçmiş birisini hayata döndürmek belkide imkansız .
Peki..
İmkansız diye birşey varmıdır?
Şimdi gözlerini kapat 5 dakikalık hayal kur. o hayalin kahramanı ola bilirsin belki ama kendi hikayenin kahramanı asla olamasın bu bir imkansızdır. şimdi onun yanında olmak istersin ona sarılmak gözlerine bakarak seni seviyorum demek istersin bu imkansız değil. umarım sizinde bir gün gercek olur. biraz zaman... ama benim ki  "imkansiz "
"O"benim imkansızım ve bundan hic bir zaman mutlu olamadım hep bi yanım eksik yaşadım.. belki böyle daha mutlu olurum diye düşündüm her gün ölmek mutlu olmak degil.

bu hayat zor.. bıraz imkansız ...
Bizar acı ama gercek..
.....
felsefeye gerek yok bu hayata tek felsefen kendin ol.. arkadas kardes hic birini sikleme.
hakılın varsa tek takıl kelımesı ınsanın kendını dinlendirmesi icin denilmis bi söz dür tek kalmak kötü bisey degildir hayatı tek basina ögrenmek insani büyütür....
belki eksik yasiycaksın belki onsuz yaşıycaksın belki acı çekeceksin  ama hayatı ogreniceksin.
Ama biraz acı cekmek gerekmekte...
Hayat bir oyunsa oyuncuları iyi secilmiş varlığını hissettirmeyen insanı yoklugu bize koymaz

sonsuz sonum Ol..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin