Bir gün karşına deli gibi seveceğin biri çıkarsa
sen onun için kahrolurken, o aldırmazsa,
seninle alay edip gururunu yıkarsa
işte o an benim nasıl yaşadığımı anlarsın...
O kişi ilk önce sever gibi görünüp sonra terk ederse, tüm ümitlerini yıkıp mahvederse,
sen acı çekerken bir de unut derse
işte benim neler çektiğimi o zaman anlarsın.
Gözyaşlarını tutamayıp her gün ağlarsın,
Dersin kendi kendi ben ne yaptım da karsılığını böyle aldım die ,derken bile bana yaptıkların gelmez aklına .Sanki bittek sen ölesiyle sevmişsin gibi düşünürsün ama bilmezsin ki ben senin için kendimden vazgeçtiğimi bilmezsin işte .Ben seni severken sen başkasını seversin benim sevgimi kaybedersin , aylar ,yıllar ,haftalar geçmiştir belki sen başkası için yorulursun ben senin için kendimden vazgeçmişliğim için yorulurum .Bilirsin benim senin için yapamayacağım şey yoktur elimden gelen herşeyi sen mutlu ol die yaparım ,yaparım ama bunu herşeyini kaybedince anlarsın .Sonra bi bankta çaresizce izlersin denizin o dev dalgalarını, gözlerinden süzülür yaşlar ,belki o zaman anlarsın beni benim her gün senin için beklediğim çaresizsce ağladığım gecelerimle sen baş başa kalırsın .Daha cok yıpranırsın ama bilmezsin ki seni o halde gördüğümde benim bittiğimi bilmezsin ,bilmezsin işte senden daha çok yorgun olduğumu .Sadece seni sevdiğimi bilirsin yaşadıklarım bilmezsin .Bitter o kıza karşı olan herşeyin hiç bisi kalmaz içinde ,çünkü sıklımışsındır beklemekten artık onun sana gelmeyişi dahada bozmuştur sinirini .Sonra birgün karşı karşıya geliriz göz göze hâla o ilk günkü aşkla baktığım zaman sana ilk umursamazsın ama gece ,gece gene aynı bankta bu sefer denizde sessizdir ne dalga sessi ,nede gemi sessi .Düşünürsün Dersin kendi kendine ben bile yorulmusken o nasıl yorulmadan sıkılmadan bekledi ,belkide kendini tüketi benim için ben görmedim neden die sorduğu o gecede .Ama bilmezsin ki ben herşeyden vazgeçtiğimde bile seni sevmekten vazgeçmediğimi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevipte kavuşamamaktı Aşk!
Short StorySevenlerin hikayesi kalpten sevenler kavuşamaz.