KURT SESSİZLİĞİ

98 5 0
                                    


Yer[SURİYE ALBAB]
SAAT[03:45]
OPERASYON ADI [ÇAKAL]

     

      Hava ılık ve nemli etrafta güvenlik almak için dağılmış yedi asker ve elinde bir telsizle tim komutanına doğru koşan haberci
-Komutanım üsten arıyorlar.

- Ben Teğmen Abdullah Çatlı dinlemedeyim.

- Çatlı ben Kurmay Albay Mehmet Ali Eren son durum nedir?

- Komutanım operasyon bölgesine ulaştık ve gozetlemelerimizi yapıyoruz görevi başarıyla tamamlayacağımıza emin olabilirsiniz.

- Operasyon hakkında bilmeniz gereken her şeyi biliyorsunuz ve ne yapmanız gerektiğini de, Çatlı sana da timine de güvenim tam Allah yar ve yardımcınız olsun.

- Amin Komutanım.

Haberci geldiği gibi koşarak uzaklaştı Çatlı boynunda asılı duran dürbünü kaldırdı ve gözlerinin üzerine getirdi gördüğü şeyler biraz daha farklıydı buranın bir askerî kamp olması gerekiyordu fakat alanda oldukça fazla sivil görünüyordu dürbünü gozlerinin üzerinden kaldırdı ve usulca her zaman sol üst cebinde duran tabakasını çıkarıp açtı içinden bir dal sigarasını çıkardı, tabakasının içerisinde duran çakmağı ile yaktı ve kamp bölgesine baktı. Çok uzun zamandır özel kuvvetler deydi ve emrin de ne olduğu gayet açıktı ''Son zamanlarda Türkiye'ye tehditler savuran IŞİD Türkiye sorumlusu olan İlhami Balı kamptan alarak Türkiye'ye getirmekti.'' Fakat kampta bu kadar sivilin olması işlerini zorlaştıracaktı. Neyseki Türkiye'nin en seçkin askerlerinden oluşan Kurt timinin altından kalamayacağı hiç bir görev yoktu.

Çatlı tüm bunları ​düşünürken sigarasının bittiğini fark etti ve her zaman ki gibi sigarasını çıkıntılı bir hale gelmiş silahının kabzasında söndürdü. Bunu gören tim her zamanki gibi gülümsedi çünkü hepsi neden sigarasını silahının kabzasında söndürdüğü nü biliyodu. Bir gün Ağırbaş komutanına sordu.

- Komutanım sigaranızı neden hep silahınızın kabzası ile döndürüyor sunuz?

- Mermim bittiğinde silahımın kabzası ile öldürdüğüm leşleri tanıyabilmek için.

Komutanın bu cevabından sonra tüm timin suratına bir gülümseme oluşmuştu ve o günden beri bunu her yaptığında tüm tim o günü hatırlıyor ve aynı gülümseme yüzlerine yayılıyor du.

Çatlı aniden bağırdı;

- Kurtlar toparlanın ve herkez yerini alsın 10 dakika sonra operasyona başlıyoruz.

Bu talimat üzerine her zaman hazır olan tim hemen yerlerini aldılar ve telsizlerini açtılar.

- Kurt 1 hazır.

- Kurt 2 hazır.

- Kurt 3 hazır.

...

...

...

- Kurt 14 hazır.

Tüm tim hazırdı ve saatler 03:59 u gösteriyordu. Tüm tim nefeslerini tutmuş ve komutanlarından gelecek olan emri bekliyorlardı, fırtına öncesi sessizlik te Kurt Sessizliği vardı.

Saat tam 04:00 ı gösteriyordu ve kampın girişinde 5 kişi göründü hızlı ve emin bir şekilde merkezdeki binaya doğru hareket etmeye başlamışlardı bu sırada dağın tepesinde ve kampın etrafına gizlenmiş tim üyeleri nöbetçileri birer birer sessizce avlıyordu ve leşler ya boğazı kesilmiş şekilde yada kalbinden vurulmuş bir biçimde yerde yatıyordu tüm bunlar olurken Çatlı ve 3 asker sivilleri diğer evlerden birine topluyorlardı, yaklaşık iki dakika sonra 5 kişilik ekip merkezdeki binanın kapısının önündeydiler silahlarının susturucularını takıp birer birer içeriye girdiler arkalarından kapanan kapının penceresinden ve diğer pencerelerden bir kaç silah patlaması ile oluşan ışık parlamaları herkes nefesini tutmuş beklerken kapı tekrar açıldı 5 kişilik ekip başında torba geçirilmiş bir adamla kampın girişine doğru ilerliyordu ve tüm tim toplanma yerine doğru hareket etmeye başladı.

Toplanma yerine ulaştıktan sonra Çatlı haberciyi yanına çağırdı ve ana harekat üssüne bağlamasını söyledi ardından haberci asker başıyla onay verdi ve gitti.

- Kurt konuşuyor.

- Kale dinlemede.

- Kale paket tamam, bir sonraki toplanma yerine intikal ediyoruz herşey planlandığı gibi.

- Anlaşıldı Kurt şahinler yolda.

Konuşma bittikten sonra tekrar harekete geçtiler ve Skorskiler ile alınacak ları bölgeye gittilerinde saat 04:44 tü ve skorskilerin sesleri duyuluyordu tim işaret düşmanlarını attı ve tam saat 04:46 da Kaleye dönüş başlamıştı Paket guvendeydi ve herkez derin bir oh çekmişti ve yaklaşık 45 dakika sonra kalenin helikopter pistine iniş yaptılar Kurmay Albay Mehmet Ali Eren ve beraberindeki bordo bereli timine paketi teslim ettiler ve hepsi birden koğuşun yolunu tuttular tam o sırada Kurmay Albay Mehmet Ali Eren konuşmaya başladı.

- Kurt timi bu gün yine çok zorlu bir görevin üstesinden geldiniz ben ve tüm Kara kuvvetleri komutanlığı sizinle gurur duyuyor Aferim aslanlarım.

Cevap olarak sa tek bir söz.

- Sağol.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ADALET NAMLUDA [Kurt Timi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin