Marinette:
,, Marinette?" - ignorujem to
,, Marinette!" - tento krát som sa zľakla a rýchlo som otvorila oči. Bola som pripravená, že po Tikky vyštartujem, ale bola to mamka. Tikky ešte spala. ,,Áno mami?" - zívnem a zaklipem s očami. ,,Zlatko poď sa najesť, máš iba 30 minút!" zakričí mamka z kuchyne. ,,Už idem!" - týmto krikom som nešťastne zobudila Tikky. ,,Prepáč Tikky, ale je čas do školy." - zašepkám jej, lebo sa veľmi zľakla. Idem sa najesť a potom rýchlo do kúpeľne. Rýchlo sa osprchujem a dám si môj broskyňový šampón na vlasy. Potom rýchlo do župana. Učešem vlasy a dnes výnimočne si ich nechám rozpustené. Na seba si oblečiem môj nový výtvor podľa Chat Noira, zeleno-čierne šaty s tvárou čiernej mačky a zipsom mačky. Ešte si dám voňavku, jemný make-up, špirálu a môžem ísť. Zoberiem si svoj ruksak s bielymi bodkami a mojím logom M. Potom ešte zoberiem taštičku (okolo pleca) tiež s týmto logom aj bodkami. Nosím ju pre Tikky, aby sa mala kde schovať. Keď som pripravená idem dole a mamka mi dá desiatu. ,,Pripravila som ti aj cookes, pretože viem, ako ich miluješ." - povie mamina s nežným úsmevom. ,, Ďakujem." - poviem a obímem ju. Pred odchodom si dám nové čierne sandálky a idem do školy. Po ceste mi zazvoní telefón. Zdvihnem: ,,Áno? Pri telefóne Marinette." - takto sa vždy ozvem.
,,No ahoj kočka." Po hlase to bude určite Alya.
,,Ahoj Alya." - poviem a trochu sa zasmejem.
,,Čo ti je smiešne Mari?" - a tiež sa zachechce.
,,Nič nič..." - a usmejem sa aj keď viem že to nevidí.
,,Ok. Čakám pred školou... A už ťa vidím čauko." - povie Alya a vypne hovor. Keď ma konečne uvidí úplne celá stuhne. Pozerám na ňu a zasmejem sa. ,,Ako vyzerám?" - poviem a usmejem sa. ,,No ty vole! Ty si... si... krásna!" - povie a hneď ma obíme potom sme sa spolu zasmiali. V tom príde Nino. Ja som k nemu otočená chrbtom, lebo sa bavím s Alyou. ,,Čaute Alya a... a..." Otočím sa aby ma videl. ,,Marinette?" - povie a čumí na mňa jak na bohyňu. ,,Mari ale nepreberaj mi frajera!" - povie a postaví sa predo mňa. Ja sa iba zasmejem. ,,Neboj Alya." - a všetci sme sa pustili do smiechu. Nino Alyu pobozká a ide sa do triedy. Nino s Alyou sú napred, ja som hodný kus za nimi. Všetci sú už v triede len ja nie... Opakujem na písomku. A zrazu... Ako vždy, to by som nebola ja sa podknem o schod. Čakám tvrdý pád, čakám, ale nič. Pozriem sa a kto iný to môže byť ako moja tajná láska Adrien. ,, Ďakujem A-adrien." - poviem a zľahka sa usmejem on mi môj úsmev opätuje ešte krajším. Drží ma okolo pása a sme od seba iba pár milimetrov. ,,Už ti dnes niekto povedal že si prekrásna?" Ja som asi v siedmom nebi... Štípnite ma!😍Adrien:
Ako náhle som vyšiel z domu celú cestu som dunel o sebe (ako Chat Noir) a o Beruške... Ona ma odmietla, áno, musím si to už konečne priznať OD.MIE.TLA. Ale ako ďalšia sa mi začala páčiť Marinette. Aj keď predo mnou, IBA predo mnou kokce sa mi páči. Je taká roztomilá... Idem neskoro do školy, noták Agreste pohni si. Poviem si v mysli... Som pred bránou , vchádzam dnu a čo nevidím. Moja tajná láska Mari číta neaký zošit a hrozí jej že spadne zo schodov... už ju vidím s rozbitou hlavou... Utekám ako o život (veď aj o život ide😂) a v pravej chvíli chytím Mari. Bola krásna, nádherne voňala a mala šaty s podobou Chat Noira! Pane bože ona je asi moja faninka! Ona je MO.JA. 1 franinka! To sa mi ešte viac rozbúšilo srdce a moja láska k nej stúpla hore. Keď konečne otvorila oči tak mi poďakovala s jej krásnym koktaním (?😂) A usmiala sa na mňa ako nikdy predtým... láska stúpa srdce bubnuje o stošesť a ja som jej vrátil tiež môj "najlepší" úsmev. Chcel som ju pobozkať, ale v škole sa to nehodí a za chvíľu začne hodina, tak som jej aspoň niečo musel povedať: ,,Už ti dnes niekto povedal že si prekrásna?" Ona sa začervenala a tak som jej pomohol vstať. ,,Bolo to o chlp veľmi p-pekne ti ď-ďakujem." - povie a nežne sa usmeje. ,,To nestojí za reč Mari." A žmurkol som na ňu. Keby ste ju videli... bola ešte viac červená ako Nathanielove vlasy. Tak som s ňou išiel do triedy. Ale boli sme tam len ja, Mari, Alya a Nino a tak keď prišla učiteľka poslala nás domov. No ja som domov nemohol, takže musím niečo vymyslieť aby som tento čas strávil s Mari... Už to mám!
------------------------------------------------------
Dúfam že sa vám táto kapitola páčila, pracovala som na nej dlho a vyšla mi na papery na 3 strany😹 Prosím koment ako sa vám to zatiaľ páči. Pekný deň prajem😽
Zatiaľ!~Bad_GirlyM~
YOU ARE READING
Miraculous Ladybug and Chat Noir [SK]
FanfictionKombinácia možností ako by sa stretli a začali spolu chodiť.🐞🐱 UPOZORNENIE! Marichat tam nie je, je podrobnejšie napísané v inej knihe ktorú si samozrejme môžte nájsť v mojej knižnici <3 Príjemné čítanie!♥️ ~Bad_GirlyM~ [DOKONČENÉ] 28.2.'19 - #33...