Ladrien časť 1./4.

811 29 5
                                    

Chat Noir/Adrien:
Po boji s akumov:
,,Pecka!" - povieme naraz z Ladybug. ,,Tak pa Chat" - povie Ladybug a už sa chystá odýsť, no ja ju chytím za ruku. S prekvapením na mňa pozerá. ,,Počkaj, chcel by som sa ťa ešte niečo spítať." - poviem a s neistotou na mňa pozerá. ,,No čo také?" - povie a zatvári sa vážne. ,,Do koho si zaľúbená?" - poviem, lebo ma to v myšlienkach doslova žerie. Ona sklopí hlavu a spustí: ,,Prepáč Chat, ale ty to nie si." Toto som vážne nechcel počuť. Čo robím zle?! Snažím sa zakryť hnev a smútok. No ona to zistila. ,,Chat, prosím nehnevaj sa, nesmúť, na svete je veľa krajších dievčat ako ja." - povie a usmeje sa. Ja si iba povzdychnem a tiež sa "akože" usmejem. Nedalo mi to a musel som sa opítať: ,,A kto je ten šťastlivec?" - na to si radšej sadnem. Ona si prisadne a rozžiaria sa jej oči. No po chvíľke stratí úsmev. ,,Prepáč, ale to sa nedá." - povie a sklopí zrak. ,,Prosím, ktorý šťastlivec dostal srdce mojej Lady?" - poviem a pozriem na ňu. Ona sa začervená a spustí. ,,No... je to... Adrien... Adrien Agreste." - povie a ja v tej chvíli prestanem dýchať. Srdce sa rozpumpovalo a s bledou tvárou pozerám na Ladybug. ,,P- prepáč, ale už budem musieť ísť." - poviem a rýchlosťou blesku bežím domov. Doma sa de- transformujem a zasnene skočím do postele. ,,Plagg, je to možné že sa práve Ladybug do MŇA Adriena Agresta zamilovala?" ,,No... vieš čo, iba si robila srandu a teraz sa dakde s jej kwamai šúľa od smiechu." - povie Plagg a zasmeje sa. ,,Ja by som zrobil to isté." - povie Plagg a teraz sa pustí do úplného rehotu. ,,No to ti ďakujem veľmi pekne Plagg." - poviem a zagúľam očami. Dám ju camembert a idem spať.

Ladybug/Marinette:
Ako náhle som vyslovila jeho meno pozrela som na Chata a čakala na jeho reakciu. On zbledol. Trochu ma to vystrašilo. Zrazu povedal: ,,P- prepáč, ale už budem musieť ísť. Postavil sa a bežal ako o život preč odo mňa. Že by som mu veľmi ublížila? Šla som domov. De- transformovala som sa a podala Tikky sušienky. Tikky poďakovala a vrhla sa na nich. ,,Tikky, myslíš, že som urobila zle že som Chatovi povedala do koho som?" - poviem a so strachom pozriem na Tikky. ,,No... Mari neviem..." - povie Tikky a pohladí ma. ,,Myslím že je čas ísť už spať." - povie Tikky a zívne. ,,Máš pravdu, musím sa na to vyspať." - poviem a smerujem ku posteli. Zajtra je Sobota, takže pôjdem navštíviť toho "šťastlivca" Adriena. Poviem si a zaspím.
------------------------------------------------------
Takže toto je ďalší príbeh/kapča tejto knihy. Dúfam že sa páči. Ďaľšie pokračovanie by malo vynsť 7.7.2017 alebo 8.7.2017. Ešte uvidím... tak... Zatiaľ papa😽
Vaša Marinette Dupain-Chang😺
MŇAU😻

Miraculous Ladybug and Chat Noir [SK]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon