Tak... A je to tu! Skáčem po budovách až nakoniec som konečne na Eiffelovke. Sadnem si a pozorujem oblohu. Pozerám na mesiac keď vtom uvidím známu postavu ktorá preletela okolo mesiaca a zastavila predo mnou. Bol to Chat, áno ten Chat, ktorý si získal moje srdce. Milujem ho. Jeho úsmev, jeho krásne smaragdové oči, jeho smiech. Srdce mi bubnuje a ja sa postavím. On sa ku mne začne približovať a ja tiež. Sme milimeter od seba a pozerám mu do očí. On tiež ale ja sa od neho vzdialim o niekoľko cm. Milujem ho, ale tak to nemalo byť. Tu vonku a ešte aj pred ľuďmi. Kto vie, možno je tam zase niekde Alya. On sa na mňa zmätene pozerá a ja sa usmejem. ,,Nie na verejnosti Chat." - poviem a ukážem dole na ľudí. On pochopil a ukázal na starú opustenú budovu na konci mesta. Ja som sa usmiala a prikývla. Beháme po budovách smerom k tej opustenej budove a tam zastavíme. On sa na mňa usmeje a ja zneistím. Nebezpečne sa ku mne približuje a ja cúvam až som na konci budovy opretá o stenu. Chat tu nie je. Alebo ho aspoň nevidím. Počujem zvuky a v tme uvidím známe smaragdové oči, ktoré uprene hľadia na mňa. Určite je to Chat, ale aj tak si do ruky pripravím jo-jo a som pripravená na všetko. Oči zmysli a v strachu z jo-ja vypustím motýle, ktoré išli všade so mnou, v tých ťažkých obdobiach plných bolesti. Všetko sa zrazu rozjasní a ja teraz vidím Chata, ktorý si zakríva oči a padol na kolená. Motýle som dala späť, ale jedného som si nechala aby mi svietil na cestu k Chatovi. Stále kľačí na zemi, ja sa zasmejem a sadnem si k nemu. Hladím ho po vlasoch a prisuniem si ho viac k sebe. Postavila som sa ale ucítila som jeho ruku. ,,Kam ideš Bogaboo?" - povie a usmeje sa. Ja sa začervenám a stiahne má k nemu do náruče. Ja ho pevne obímem a motýľa vrátim späť do jo-ja a až teraz cítim jeho zrýchlený tep. Pozriem mu do očí. V tme sú ešte krajšie ako na svetle. Zrazu ich nevidím a ucítim jeho pery na tých mojich. Nebránim sa a jeho bozk príjem. On si ma chytí okolo pása, ale stále ma neprestáva bozkávať. Ja sa k nemu viac priblížim a rukami mu zájdem do vlasov. Jeho bozky sú sladké a plné vášne. Asi po 3 min. nám došiel dych a som predsa toho motýľa z jo-ja vyvolala a on si mi sadol na rameno. Chatovi to svetlo už tak veľmi nevadí a pozoruje ma. Ja motýľa chytím do ruky a ruku privriem a z neho je ešte menší motýlik, ktorý ale silnejšie svieti, preto ho pohladím a svieti menej. Sadol si Chatovi na nos, ktorý bol úplne v šoku. Ja som sa usmiala a motýľa si vzala a zase si mi sadol na rameno. ,,Chat?" - poviem a pozriem na neho. On sa trochu zarazil a odpovedal: ,,Áno M'lady?" ,,Iba že... či... no vieš..." - on nechápal, ale potom sa zarazil. ,,Ž-že či by s-sme m-my d-dvaja boli v-viac ako p-partneri?" - povie a prekvapene na mňa pozerá. Ja zahambene prikývnem. On sa úchylne usmial, až som sa zľakla. Hneď ma pobozkal a ja som už vedela odpoveď. Odtiahnem ho od seba a poviem: ,,Takže áno?" ,,Jasné!" - povie, zasmejem sa a zase ma pobozká.
-----------------------------------------------------------
THE END OF THIS BOOK.😎😍😋~Bad_GirlyM~
ESTÁS LEYENDO
Miraculous Ladybug and Chat Noir [SK]
FanficKombinácia možností ako by sa stretli a začali spolu chodiť.🐞🐱 UPOZORNENIE! Marichat tam nie je, je podrobnejšie napísané v inej knihe ktorú si samozrejme môžte nájsť v mojej knižnici <3 Príjemné čítanie!♥️ ~Bad_GirlyM~ [DOKONČENÉ] 28.2.'19 - #33...