-" İ- na- nı- yo- rum" dedim kekeleyerek
Olduğum yerden kıpırdıyamıyordum. Kaçabileceğim son noktadaydım. Köşeye sıkışmıştım. Sonra korkuyla da olsa Alex' in gözlerine bakabilmiştim. Ohhh hele şükür Alex' in gözleri yine o sevimli mavisine dönmüştü. Bu işte biraz olsun beni rahatlatmıştı. Çünkü az önceki hali oldukça korkutucuydu. Alex yine eski Alex olmuştu.
Aman ne saçmalıyorum ben ne eskisi ne yenisi... ALEX BİR VAMPİRDİ. Alex bana bişey söyleme mi bekler bi gözle bakıyordu.Ağzımı açtım keşke açmaz olaydım. Naptım mı ?
- Sen bir vam- pir- sin.
Allah kahretsin yine kekelemiştim. Ve kurduğum cümle saçmalık ötesiydi. Yok sanki çocuk ne halt olduğunu bilmiyor.
Zaten bana sırıtan bi ifadeyle baktı. Aferin bak çözdün der gibiydi. Kendimi şuan gerizekalı gibi hissetmiştim. Yine salaklığımı konuşturmuştum her zaman ki gibi...
- Nina şimdi anladın mı senle niye konuşmak istediği mi?
Benden gelen cevap bekleyin sıkı durun
- Alex kimseye ama hiç kimseye bi şey söylemiyecem. Beni bırak gideyim. Ve bu olanları unutalım.
Yok yaaa ben akıllanmam valla saçmalamakta üstüme tanımıyorum yaaa...
Ne saçma bi cümle " Alex bırak beni gideyim." yok sanki beni tutan var. Çok fazla film izlemekten oluyor bunlar...
Bu lafın üstüne Alex kollarını üstümden çekti.
- Nina anlatacaklarımı dinle sonra istediğin yere gidersin. Seni zorla burda tutamam.
- Daha ne anlatacan ki herşeyi yeterince anlattın ve gösterdin bence.
- Emin ol daha bilmediğin çok şey var.
- Bugünlük daha fazlasını kaldırabileceğimi düşünmüyorum.
- Ama elinde sonunda bir gün bu gerçeklerle yüzleşmen lazım Nina.
- Bugün yüzleşmesem olmaz mı?
- Gel dışarı çıkalım. Hem temiz hava al kendine gel hemde sana anlatacaklarımı dinle.
- "Tamam " dedim. Elini çekinerek omzuma koydu. Beni kolunun altına aldı.
Kapının dışında o sürtük bakışlarıyla bizi süzen Teresa' yla karşılaştık. Bana aşağılayıcı gözlerle bakıyordu. Bende sırf Teresa'ya gıcıklığına kafamı Alex'in göğsüne koydum. İşte o an Teresa' nın gözlerinden ateş çıkacaktı. Büyük ihtimalle Teresa Alex' e aşıktı. Bilemem belki Alex' te ona ama pek öyle gözükmüyordu. Sonra kafamı hafif kaldırıp Alex' e baktım. O durumundan memnun gibiydi. Ona baktığımı görünce o müthiş gülümsemesini yaptı. İnanın o gülümsemeye karşı eriyip bitmeyecek kız tanımıyorum.
- Yorgunsan seni taşıyabilirim.
- Yok iyiyim. Yorulursam söylerim.
- Yorulursan söyle.
Dedi o muhteşem gülüşüyle... Bu çocuğun üstünde bi tehlikelidir yaklaşmayın yazmıyor. Ama ben hala nasıl bu çocuğun yanında duruyorum ve anlatacaklarını dinliyorum. İnanın bende bilmiyorum. Yanlız kalbim Alex'e güvenmem gerektiğini söylerken, beynim malmısın ne bekliyorsun hala kaçsana diyor. Yani içimde çok büyük çatışmalar yaşıyorum.
Alex bi taşın üstüne oturdu. Benimde yanına oturmamı işaret etti.
- Eee nerden başlayalım?
- Bilmem sen konuşalım dedin. Nerden başlayacağınıda senin bilmem lazım.
İlk kez mantıklı bir cümle kurmuştum. İşte o an kendimle gurur duydum.
- Haklısın. Ama sana anlatmam gereken çok şey var. Ve nerden başlayacağımı cidden bilmiyorum.
- Başla bir yerden. Nasıl olsa duyacaklarım gördüklerimden sonra çokta ilginç gelemez.
Yine erkenci davranmıştım. Her zaman ki gibi...
- İlk olarak ailen Nina. Nasıl anlatsam?
- Ne varmış ailemde
- İşte sorun senin ailen sandığın kişiler aslında senin hiçbişey değil.
- Alex ne saçmalıyorsun.
- Demeye çalıştığım şu senin bugüne kadar ailem sandığın insanlar aslında senin gerçek ailen değiller Nina.
- Nasıl yani yaa!
Biraz duraksadım duyduklarım, gördüklerim bana fazlaydı. Bu kadarı benim gibi normal yaşamı hayatı olan biri için fazlaydı. Bugün tüm öğrendiklerimi yaşadıklarımı düşündüm.
- Vampirler gerçek.
Alex tepkisizce beni izliyor ve söylediklerimi kafasıyla onaylıyordu.
- Sen bi vampirsin.
Alex yine kafasıyla onayladı.
- Peki Troy ve Teresa onlarda mı senin gibi?
- Evet onlarda vampir. Benim gibi.
Biraz sessizlikten sonra yine sessizliği bozan ben oldum.
- Peki Alex benim gerçek ailem kim? Ben kimim? Sen tüm bunları nerden biliyorsun?
Alex durdu.
- Çünkü beni büyüten adam Nina. Senin öz baban...
- "Nasıl yani biz kardeş falan değiliz dimi?" dedim korkuyla.
- "Hayır kardeş değiliz. Öyle olsa bize çok yazık olurdu." dedi muzipçe. Sonra anlatmaya devam etti.
- Ben annem öldükten sonra babamla aynı evde kalmamak için evden kaçtım. Sokaklarda yaşamaya başladım.
- O zaman sen küçükken?
- Evet normaldim.
- Eee sonra nasıl bu hale geldin?
- Yine bir gün bi duvar dimine kıvrıldım uyuyacaktım üstüme bişey saldırdı. O zaman böylede değilim. Daha 11 12 yaşlarındayım. Ona karşı koyacak gücüm yok. İşte bende o gün tanıştım vampirlerle.
- "Eee?" dedim merakla Alex'i dinliyordum. Anlattıkları filmlerden, dizilerden farksızdı. Ama hepside gerçekti. Alex'in gerçekleri...
- Eeesi beni o gün o vampirin elinden Max kurtardı. Yani baban. AMA ODA ONLARDANDI...
Multimedia da Alex...Evet arkadaşlar yeni bölümde sırlar ortaya çıkmaya başladı. Ve arkası gelecek... Ama sizin desteklerinize çok ihtiyacım var. Lütfen YORUMLARINIZI VE VOTELERİZİ BEKLİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başlangıç (düzenleniyor)
VampireMerakı yüzünden başına çok şey gelenlerdensen bu tam senin hikayen... Çünkü Nina'nın merakı yüzünden hayatı değişti... İyi mi oldu? Kötü mü oldu? biz bilemeyiz. Belki Nina hayatının aşkını koruyucu meleğini bulmuştur... Belki de katilini...