------Alex'in Ağzından------
Korkmaya başladım. Nina yerde kıvranıyordu. Çok canı yandığı belliydi. Elimden hiç bi şey gelmiyordu. Onu öyle gördükçe içim acıyodu. Her bağrışında canım yanıyordu. Sanki hissediyordum acısına. Ona bunu yapanları bulunca GEBERTECEKTİM ONLARI. Leşlerini kurtlar bile yemiycek hale gelecekti. Şuan çok sinirliyim. Önüme geleni gebertebilirdim. Allah kahretsin hiç bi bok yapamıyordum.Nina daha fazla bu acıya dayanamayabilirdi. Ve benim tek yapabildiğim " Dayan " demekti. Ama az öncekinden daha kötüydü durumu belli. Pis cadılar öldürceklerdi Nina'yı ama bu biraz zordu. Nina bir MELEZ....
Evet yanlış duymadız. O bir MELEZ. Nina 'nın babası vampirdi.Annesi ise insan.Evet vampirlerinde çocukları olabiliyor. Bu yalan değil. Ancak sonuçları ağır oluyor aynı Nina'nın başına gelenler gibi..
Nina'nın babasını tanırdım. Hatta nerdeyse benimde babam sayılırdı. Kendi babamdan daha çok babalık yaptı bana. O herife baba demek bile bana çok koyuyor. İt herifin tekiydi. Sarhoş herif sadece içerdi başkada bi boka yaramazdı. Annem ben çok küçükken öldü. Ondan sonra babam denen o herifle yaşamak zorunda kaldık. Kaldık dedim çünkü bide kardeşim vardı.Onu bırakmak zorunda kalmıştım. Ve şimdi onu bulamıyordum. Onu o pis herifle bıraktığım için kendi bir daha asla affetmiycektim.Ne olursa olsun bırakmamalıydım. Ama o zaman küçük bi çocuktun bıkmıştım o hayattan. Evden kaçtım. Sokaklarda kalmaya başladım. Bi gün ıssız bi sokaktaydım. Bi şey bana saldırdı. İnsan desem insan değil. Gözleri kıpkırmızı, dişleri köpek dişi gibiydi. İşte o gün vampirlerle tanıştım. Çok korkmuştum. Daha çocuktum. Derken bi anda adam yere yığıldı. Sonra adam yere yığılınca karşıma Max çıktı. İşte Max'le öyle tanıştım. Beni kurtarmıştı o canavardan ama o da öyleydi. Yani bi canavar değildi. Ama vampirdi. Beni yanına aldı. Beni o büyüttü. Onun yanında kaldım. Dediğim gibi babamdan daha çok benle ilgilendi. Derken 18 yaşımdayken çok büyük bi kaza geçirdim. Durumum ağırmış. Ölüyormuşum. Max başka çaresi kalmayınca beni vampire çevirdi.
Derken kendimi Nina'nın bağrışıyla daldığım düşüncelerden çıktım. Canı çok yanıyordu. Onu kurtarmalıydım. Evet onu kurtarmalı ve korumalıydım.
"Kurtarcam seni" diye fısıldadım kulağına... Evet kurtarcaktım. Ama çabuk olmam lazımdı. Isabel nerdeydi? Şuan ona çok ihtiyacım vardı. Derken Nina acıyla inledi. Dayanamadı acıya ve bayıldı. Bunu yapan cadıyı gebertmiycem. Onu geberteyim diye yalvartırcam kendime. " Lütfen öldür beni." diyecek. Ona yapacaklarımdan sonra bi daha kimse Nina' ya yaklaşamayacak.
Hemen Troy' a döndüm.
"Git. Hemen Isabeli bul. " dedim.
Isabel Nina'yı iyileştiremez. Ama acısını azaltabilir. Isabel bir cadı değil. O da vampir. Bazılarımızın özel güçleri oluyor. Onun ise gücü acıyı çekebiliyor. Acıyı azaltabiliyor. Tamamen alamıyor. Ama azaltabiliyor. Nina'nın buna ihtiyacı var.
Troy " Tamam" dedi. Ve bir çırpıda fırladı ve evden çıktı.
Nina'yla başbaşa kalmıştık. Şimdi farketmiştim. Nina çok güzeldi. Saf bi güzelliği vardı. Pürüzsüz bi teni vardı. Hayır hayır Nina'dan falan hoşlanmadım. Hoşlanamam. Ben Alexim. Ben bi canavarım. Şuana bir kere yatığım kızla bi daha yatmadım. Çünkü birlikte olduğum hiçbir kız şuan yaşamıyor. İşte buda benim acımasızım, bencilim. Öyle olmak zorundayım.
Nina hala baygındı. Onu kucağıma aldım ve merdivenlerden yukarı çıktık. Onu odama götürdüm. Yatağa yattırdım. Yanındaki koltuğa yattım. Uyurken onu izlemek müthiş bişeydi. Olmaz olmaz ondan hoşlanamam. Ona bunu yapamam. Onu izlememek için kulağıma kulaklıkları takıp müzik dinlemeye başladım.
Arkadaşlar biraz kısa olmuş olabilir. Ama en kısa zamanda devam edicem. Bir kaç karakteri daha buldum sayılır. Isabel için Kristen STEWART' ı düşündüm. YORUMLARINIZI ve VOTELERİNİZİ bekliyorummmm.
Sizi çok seviyorummmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başlangıç (düzenleniyor)
VampirosMerakı yüzünden başına çok şey gelenlerdensen bu tam senin hikayen... Çünkü Nina'nın merakı yüzünden hayatı değişti... İyi mi oldu? Kötü mü oldu? biz bilemeyiz. Belki Nina hayatının aşkını koruyucu meleğini bulmuştur... Belki de katilini...