Hei , eu sunt Melony . Am 16 ani si sincer imi urasc viata . Eu am o problema , o mare problema si aceea este ca sunt antisociala . Faza tare este ca nu se intampla de un an sau ceva , ci e de 10 !
Vreti sa va spun ceva , eu vad viata diferit . Eu vad pe toata lumea ca pe niste roboti (stiu ciudat ) care sunt toti putin diferiti ca aspect si care au cate un cip . In lumea asta exista 5 mari cipuri (dar nu vi le enumer pentru ca le vedeti in societate) . Aceste cipuri ne da modul de gandire si personalitatea , de asta toata lumea este la fel . Toate fetele pe care le-am cunoscut in toata viata mea sunt pasionate de make up , de corpul lor , de facebook , instagram , snapchat , de baieti , de la varsta de 15 ani si muuuulte altele . Faza e ca cipul meu este stricat pentru ca eu nu simt o atractie pentru toate lucrurile astea , sincer nu le inteleg scopul ! Si pentru asta am platit si inca platesc .
Totul a inceput la 6 ani cand am intrat in clasa I . Acolo mi-am facut primele prietene si a fost frumos , stateam si vorbeam despre probleme noastre de zi cu zi pana cand a aparut un baiat care s-a transferat in clasa noastra . Numele lui incepea cu M parca...sau era N... habar nu am , in fine. Toate fetele vorbeau despre el si incercau sa afle de la care e mancarea lui preferata pana la ce fel de fata ii place . Uram tipul ala! Era foarte destept si in centrul atentie tot timpul.... imi vinea sa-l pocnesc , bine , pentru ca m-a luat la medie . Eu mereu am tinut la notele mele si munceam din greu si mereu eram prima in clasa...da....eram . Eu uram momentele alea cand se vorbea despre ,,tipul cool" asa ca plecam .
Totul a continuat bine si frumos pana cand a inceput sa ma bage in seama . Eu il ignoram dar el contiua si pana la urma sfarseam in a discuta despre teme sau diferite lectii . Fetele mereu ma luau dupa scoala si ma intrebau ce-i place , sau care e culoarea lui preferata . Odata el a zis ca imi sta bine in rochita asta iar a doua zi toate fetele aveau rochie ca a mea . Pur si simplu il uram , nu-l suportam , dar imi placea cum imi explica unele chestii la mate sau la engleza si de asta vorbeam cu el . Incepeam sa vorbesc din ce in ce mai des cu el . Eram singura fata cu care vorbea si radea . Mie mi s-a parut super tare ca mi-am gasit geamanul dar nu a fost asa .
Fetele nu aveau nicio problema cu asta pentru ca , cu ajutorul meu aveau sansa sa vorbeasca cu el . Dar eu aveam , pentru ca singurul nostru subiect de discutie era acest tip ! Dar totul s-a sfarsit cand m-am enervat si le-am zis ca el este un ratat si sa schimbam subiectul dar ele s-au suparat si ,,sefa " grupului nostru , noi o poreclam ,,Melisa" nu stiu de ce , m-a dat afara din grup .Eram distrusa... si ca sa-mi puna capac , ,,tipul cool" m-a chemat in acea zi dupa scoala si mi-a zis ca ma place . Normal ca fetele il spionau dar in fine . Si m-am enervat si am inceput sa tip la el si sa-i spun sa ma lase in pace si ca il urasc . El a lasat capul in jos iar eu am plecat plangand . Din vina lui ele m-au alungat , daca nu aparea el , noi acum discutam despre unicorni si papusi si totul era fericit .
Dupa ce am intrat in gimnaziala ,am incercat sa nu ma schimb . Am avut un nou colectiv de oameni , pentru ca normal mi-am schimbat scoala din cauza tatei care un loc de munca super naspa . Aici , nu suportam un singur lucru , faptul ca toata lumea se plangea de toate lucrurile posibile si imposibile care tineau strict de scoala normal . In clasa a 8 a m-am enervat si am dat tot afara . Normal ca nu au luat-o bine dar nu mai suportam si oricum erau vai de capu lor asa ca nu m-a derajat , si nici nu am regretat.
Astazi e prima mea zi de liceu si sincer , habar nu am ce trebuie sa fac . Parintii mei ? Mda nu o sa fie prezenti . Mama munceste ziua iar tata noaptea iar in timpul lor liber lucreaza dosare , fise ca pana pleaca la serviciu sa le aibe pe toate .
Acum intru in noua mea clasa . Toti se uitara in directia mea , ce-am facut ? Ii ignor si ma duc intr-o banca . Era ultima banca din randul de la mijloc , unde langa banca mea statea un baiat . Se uitase putin la mine dupa isi culca capul .
Melony: Hei!
Baiat: Prea tarziu , am adormit
Melony: ok?
Asa ca m-am asezat in banca si am inceput sa ma uit in jur . Toti erau la fel , niste fete isi faceau deja selfie , doi tipi incepura a se juca pe telefoane , alte tipe la fel pe telefoane . Toata clasa cu telefoanele in mana , numai eu eram cea care se uita prin clasa si tipu asta care nici macar nu mi-a zis cum il cheama , doar suntem colegi de banca , dar el doarme , frumos , si cica e prima zi de scoala..... Dar o chestie care mi-a atras atentia era faptul ca mai erau banci libere ceea ce insemna ca erau absenti...wow...
Deodata intra presupusa diriginta . Wow... era chiar tanara , bruneta , cu un corp bine facut , se vede cata romana o sa facem anul asta , si da, e diriginta de romana . Sincer , pare o facebook-cista autista care nu stie nimic si care sta toata ziua cu telefonul in mana , minunat...
S-a prezentat ne-a spus regulamentul si ne-a dat drumul , perfect , nici orar , nici carti , asta e minunata , ma uit in jur si vad ca nimeni nu comenteaza , eu sunt singura revoltata de aici , dar de data asta tac si plec acasa .
Ajunsa acasa , ma pun sa ma joc pe calculator , dar nu aveam deloc chef , asa ca am intrat pe site-ul meu preferat ,,YouMeet" . Site-ul asta este pentru antisociali ca mine care nu au prieteni si nu fac nimic toata ziua .De ce intru eu pe site-ul asta ? Ei bine din vara mi-am facut un prieten , nu mi-a zis cum il cheama dar ne-am poreclit . Porecla lui e Pity iar a mea e Zuza . Nu stiu , nu ma intreba cum ne-am ales numele astea , dar raspunsul meu e 5 dimineata . Uite ce face 5 dimineata din om , te face sa-ti pui porecle ciudate . Dar imi place ....
Zuza: Buna !
Pity: Hei...
Zuza: Ce faci?
Pity: Dorm....
Zuza: Serios ? (mai cunosc pe cineva asa )
Pity: Cum a fost prima zi ?
Zuza: Tampita rau , toti stateau pe telefoane , si profa nici nu ne-a dat orarul sau cartile , ne-a trimis acasa... la tine ?
Pity: Putin revoltata vad :)
Zuza: da hehe
Pity: Am dormit in banca azi , nimic altceva
Zuza: Ce productiv esti..
Pity: Normal , nu-mi consum energia pe tot felul de chestii
Zuza: Cum ar fi?
Pity: Comunicatul
Zuza: omg... hehe tipic tu , nu ma asteptam la altceva
Pity: Macar tu ma intelgi stii...
Zuza: Normal ca te inteleg , doar suntem prieteni
Pity : Normal , acum , te bagi la un joc ?
Zuza: desigur
Am jucat vreo 10 ore si tot nu ne saturasem , imi placea sa joc cu el , este asa calm , si intelege mereu ce vrei sa faci si chestii , el est singurul meu prieten .
La pity
Pity: Ea e chiar altceva.... Ma bucur ca te-am regasit , vechi prieten..
Va urma....