Ráno som sa zobudil a Michal bol preč. Sadol som si s tým že idem dole za ním. Hneď som toho omrzel. Zasičal som od bolesti. Rýchlo som sa postavil a išiel som dole. Sadni si. nakázal Míša. Eee. Radšej nie. zasmial som sa
Dobre. zasmial sa aj Michal. Môžeš za to ty. povedal som. Nehnevaj sa. Bude to dobré. zasmial sa. Nesmej sa! povedal som a odkúsol som si z raňajok. Dúfam že v tom nieje ananás. zasmial som sa Nie je neboj. povedal a objal ma.Zmačkol mi zadok a ja som zas len zasičal. Dal mi pusu a ja som sa mu zatiaľ hral s vlasami. On zatiaľ ešte nedal ruky preč z môjho zadku. Prestali sme až keď nám došiel vzduch. Stále ma obímal a začal mi robiť cucflek na krku. No tento nezmizne ani po tom týždni čo tu budeme. Ďakujem... Som zvedavý ako to vysvetlím. Hlavne keď budem točiť. Dostrihávam video s Danom. Výde ešte dnes. Rozhodol som sa natočiť ničo na instastories. Tak teraz sa nachádzam v New Yorku. Išiel som sem s kamarátkou. Nebudú od tial vlogy lebo som si nechal kameru doma a ona mi zakázala točiť. Ale pridám na insta aspoň selfie s výhľadom.
Išiel som sa odfotiť. Všetky komentáre boli také isté.
Hmmm len kamarátka?
Čo má znamenať ten cucflek?
MenT má konečne známosti...
Dúfam že ste si v noci užili.
Lezú mi na nervy. Nechcem aby vedeli o našom vzťahu. A hlavne nie aby vedeli že som s ním už spal. Nedopadlo by to dobre. Ale zatiaľ nad tým myslieť nebudem. Máme ešte čas.Ľúbim ťa zlato. povedal som keď Michal točil niake video. Aj ja teba princess ale teraz točím. zasmial sa a dal mi pusu. Chcem točiť s tebou. zasmial som sa. Ale ty nevieš hrať Minecraft. povedal Alee ty amatér. Nechaj ma. povedal som a sadol som si mu na kolená. Chvíľu som za neho hral a on to komentoval.
Hral som s Gogom Hexit. Proč mi tvůj hlas hrozně připomína MenTa. povedal Gogo. Kdo je MenT? zasmial som saRadšej som nechal Michala hrať. Sedel som pri ňom. Hlavu som mal položenú na neho ramene. Občas sa mu ušla pusa alebo objatie. Ty ma nenecháš ani keď točím že? zasmial sa Neviem kdo ma vyrušil z pozerania z okna a čítaní knižky aby sa s ním vyspalA. zasmial som sa
Vadí? zasmial sa. Nič som nehovoril.
Milujem ťa. šepol mi do ucha aby to nikdo nepočul. Potom mi dal pusu a ja som spadol na zem. Naspäť som si sadol keď v tom som riadne prižmúril oči. Ztriaslo ma a radšej som išel preč.Taak. Posledná kapitola dnes. Dúfam že sa páči. <3. Môžete zanechať like a komentár. Ahooj!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fuck you! Oh. I love you too. :3 [Mega moc úchilný TEXTING] *DOKONČENÉ*
FanficÁno je to tu. Ďalší Mejmr priebeh. Tentokrát TEXTING ale budú sa aj stretávať. Však No Life. Ne? Videnia: 100 ✔ 500 ✔ 1k ✔ 5k 10k 50k 100k Ok niečo mi hovorí že si moc verím. 😂😂