Crrrrrrrrrn! Ten nechutný zvuk oznamoval že prichádza čas na mučenie. Francúzština. Ja tak neznášam francúštinu a ešte viac neznášam tú učiteľku. Tá pizda mi ničí život a to ju poznám len rok. Do triedy co šla vysoká, chudá žena. Na tvári škodoradostný úsmev.
Ták decká. O mesiac bude vystúpenie. A my budeme cvičiť Rómea a Júliu. Zasmiala sa škodotadostne učka. Hneď som vedel komu dá hrať Rómea. Takže ako Rómea som vybrala Michala. Vie sa niečo rýchlo naučiť a určite to dobre zahrá. Povedala a podala Michalovi scénár. A Júlia. Nikol mala by si čas? usmiala sa na Nikolu. Kolkatého bude vystúpenie? povedala Nikola. 24.10. o 15:00 povedala učka. Aha tak to nestíham. Mám krúžok. povedala smutne Nikola.
Tak musíme nájsť novú Júliu. Dievča menšie ako Michal. Musí sa rýchlo vedieť učiť a dobre hrať. povedala a pozerala sa po triede. Zrazu zdvihol ruku Dávid. Pani učiteľka vedel by som kdo by to mohol byť ale nespĺňa jednu podmienku. povedal. Tá výška je povinná. Nemôže byť Júlia vyššia ako Rómeo. zasmiala sa. Nie. Ja myslím že to nieje dievča. Honza spĺňa všetky požiadavky. Až na to jedno. Zasmial sa Dávid keď videl môj vražedný pohľad. To ma nenapadlo. Honzo máš čas? zasmiala sa. Eeee Nie. Mám kružok. usmial som sa. Pani učiteľka on nechodí na žiadne krúžky. zasmial sa Dávid. To je pravda. Ako si sa opovážil mi klamať?!? povedala učka a ja som začal chytať rage.
Ja nič hrať nebudem!!! zaziapal som na celú triedu. Budeš a pokial ešte raz zakričíš pôjdeš k riaditeľovi. povedala a snažila sa ma ukludniť. Budem ticho pokial to dáte hrať niekomu inému! povedal som poloticho. Nie už si tam zapísaný. A sadni si dnes po škole je nácvik. zasmiala sa. Sadol som si ale pred tým som posledný krát treskol rukou do lavice. Dávid ešte dnes si mŕtvy! zaziapal som. Hmmm ty mi nič nespravíš. Zasmial sa Dávid. Mal pravdu. On bol obrovský, namakaný, vysoký.... A ja presný opak. Skôr zabije on mňa!
Zanechaj like a komentár a čau! ✔
BINABASA MO ANG
Fuck you! Oh. I love you too. :3 [Mega moc úchilný TEXTING] *DOKONČENÉ*
FanfictionÁno je to tu. Ďalší Mejmr priebeh. Tentokrát TEXTING ale budú sa aj stretávať. Však No Life. Ne? Videnia: 100 ✔ 500 ✔ 1k ✔ 5k 10k 50k 100k Ok niečo mi hovorí že si moc verím. 😂😂