message #19

150 22 0
                                    

Cassidy, poslouchej mě.

Calebe? Co, ne, jsi přece mrtvý, nemůžeš to být ty, to nejsi ty. 

Cassidy!

Nech mě na pokoji!

Cassidy, já nejsem Caleb. 

Co?

Moje jméno není Caleb. Ale znal jsem ho. A znám tebe.

Kdo jsi?

Jsem Jordan, Calebův kamarád. Našel jsem jeho telefon, když jsem a nemohl jsem, nemohl jsem si ho nenechat. Je to vše, co mi po něm zbylo, nemohl jsem ho prostě odevzdat policii. 

Co myslíš tím, když si ho našel?

Víš co udělal, Cassidy.

A to sis prostě nechal jeho telefon? Poslouchal si všechny ty zprávy, které jsem mu zanechala?

Cassidy.

Všechno jsi slyšel. A jen si seděl a poslouchal dál

Ne, tak to není-

Drž hubu. Přestaň, prostě přestaň. 

Nedělej to, co on Cassidy, prosím. Miloval tě, nechtěl ti ublížit.

Tak to mi potom vysvětli, proč se zabil Jordane. Spolkl ty prášky snad jen tak? Protože se nudil?  Je to to, co udělal? Skončil svůj život kvůli lidem, jako jsme ty a já, kvůli lidem, kteří se mu báli říct, že jim na něj záleží. Je to naše vina. Je to moje vina. Zasloužím si to, co si udělám. 

Ne, nezasloužíš Cassidy. On se rozhodl se zabít, ne ty nebo já. On se rozhodl. Není nikdo, kdo by se měl cítit snad vinen kromě těch věcí, které se mu honily v hlavě a donutily ho k sebevraždě, protože si myslel, že je to jediné řešení. Jo, mohli jsme tady pro něj být a nebyli. Ale Cassidy, já tu pro tebe jsem. Říkám ti, že mi na tobě záleží. Tak toho nech, prosím. Caleb tohle nechtěl. 

Cassidy?

Jsi tam?

leave a message | CZKde žijí příběhy. Začni objevovat