Ben aşkın ilk heyecanını Sevgi'nin kalıcılığını güvenin değerini kalp ritimlerinin önemini sahiplenmenin güzelliğini kaybetme korkusunu ellerimin içindeki elini beraber çay içmenin sanki dünyanın en güzel yerinde en güzel anı yaşıyormuş gibi hissettirmeni bir ismin yüzümde oluşturduğu gülümsemeyi seninle hissettim küçük masum duygularının bütün bedenimi ve ruhumu etkilediğini seninle öğrendim aşkım önceden sadece yağmuru seviyordum ta ki o perşembe gününe kadar hani çok ıslanmıştım saçlarından damlayan o yağmuru gördüğümde elimi tutuyor olduğun ana kadar sadece seviyordum o andan sonra aşkım seninle yaptığım her şeyi sevdim hani bana diyorsun ya yanımdayken hiç sen konuşmuyorsun diye oysa ki ben konuşmayı seven biriyim senin yanında geçersiz bir özellik oluyor bu çünkü oturup seni izlemek daha hoşuma gidiyor sanki bütün gün hayatın yoruculuğunu her yandan gelen sesler hiç susmayan insanlar her şey senin yanındayken bitiyor yüzünün her bir kıvrımını mimiklerini konuşurken gözlerini kaçırmanı gülünce gördüğüm cenneti hiç bir şeye değişmem bundan emin ol sevgilim bazen bana kızarsın bağırırsın çağırırsın ama aşkım bu durumu da insan en çok sevdiğine kızar diyelim çünkü ne kadar kızgın olursan ol göz göze geldiğimizde gözlerini kaçırdığın gibi kaçıramıyorsun gülüşlerini en çok da bunu seviyorum aşkım ben senden önce neyi sevmediysem senden sonra sevdim her şeyi ben senin kötü huylarını bile seviyorum aşkım umursamazlığını kıskandırmaya çalışmanı kızmanı bile sevdim aşkım bu yüzden yüzümü hep güldürdün kısacası bana yaşattığın her duyguyu sevdim eğer bir gün beni bırakır gidersen sevgilim kalbim sana emanet ilk aşkım ilk heyecanım ilk kıyamadığım seni çok seviyorum asla beni bırakma. Günaydın, seni çok seviyorum....