Ne isterim mesela biliyonmu AşKkKk ... Yanımda uyumanı , uyandığımda ilk senin suretini görmeyi isterim ... Son nefesimi verene kadar hiç bir şey yapmadan senin uyuyusunu seyredebilirim birtanem... Sen uyuduğunda saçlarınla oynarım mesela , yüzünü okşarım, öper koklarım 💕... ve her gün bunları tekrarlamaktan asla bıkmam ... seni izlerken o an mesela ne kadar keyif alıp mutlu olacağımı tahmin bile edemzsin sevgili 💕
Nefes alıp verişini dinlerimm , öyle huzurlu uyurum ki mutluluktan kalbim duracakmış gibi olur... mesela senle film izlemeyi izlerken senin göğsümde yada dizimde uyuya kaldigin o anları düşlemenin bile verdiği keyfi tahmin edemzsin sevdiğim💕 nefesini dinlemek ve huzur içinde uyumak ❤ sesinde gülüşünde bakışında nefesinde huzur buluyorum aşkım ben .. bir tek gün değil bir ömür yanimda uyumanı istyrm . Yanımda uyu ki nefesini rahat dinleyebilim . Yanımda uyu ki seni öperek koklayarak uyandirabilim... yanlızca yanimda uyu bir ömür ❤ özlediğim de seni kokun geliyor burnuma sen kokuyorsun sevdiğim. Içime çekmeye doyamadığım bi kokun var sevdiğim 💕 yaşamımı kokunu en yoğun hissettiğim boynunda geçirebilirim mesela . Güzel olur bence 😁 bir düşün son nefesim senin kokun💕💏 ölmem ki sevdiğim ben o zaman . Sonsuz olurum. Cennete gidermişim bilmyrm ama olurda gidersem her yer sen kokar sevdiğim 💕 cennetim senn olursun o vakit .. orasida senle anlam kazanır. Ama oraya kabul edileceğimi sanmyrm . Tanrım bi insanı bu kadar sevdim diye affetmez belki beni bir insana bu kadar baglandm tapacak kadar sevdim diye . Sen i tek varlgm ettim diye sana taparcasına bu denli hala geldgm için. Günahım isen günahımı sonsuza dek kabullenrm. Ben ..
Yaterki sen yanımda kal , kokundan uzak kalmiyim... sevdiğim . . 💕