partea 5 Adevarul iese la iveala mereu

80 5 2
                                    

A doua zi Jung yong hwa pregatise masa si plecase la filmari ,lasaindui un bilet lui Stef  care inca dormea.in bilet scrisese:'' Chingu ti am lasat micul dejun pe masa si o floare superba ca tine .ma intorc diseara la 18:10  sa fii gata de petrecere cand ma intorc'' Cu drag bunul tau prieten nou JYH.Stef se trezeste pe la 9:10 iese din dormitor ,merge la dusi ,se imbraca de casa si merge in bucatarie .Vede biletul si zambeste .ridica tradafirul si il pune intr-o vaza. se schimba repede ,mananca tot ce ii lasae Jung yong hwa .urca in autobuzul spre facultate .ajunge la facultate unde erau Miriam si Kevin si cu o buna amica a lui Miriam pe nume Ana.Stef isi spuse:''Fii tare ''intra pe poarta facultati zambind insa aude o voce cunoscuta si cristalina .era Dongho .Stef se opreste si se intoarce spre Dongho.

---- Ce este Dongho?

---- Vreau sa stiiu de ce ne ai parasit? ce te -a facut sa ne uiti? mai ales pe Eli.

---- Am facuto pentru ca este mai ok asa ,nu vam uitat doar ca este mai bine asa.pa Dongho

---- Bine este decizia ta ,vii maine la ziua lui Kevin ?

---- Da vin cu cinevaStef intra in facultate ,pe holul facultati  cineva o striga .

---- Hey Stef  stai sa nu fugi ok?

---- bine Eli ce este?

----- te iubesc  mai dami o sansa te rog eu.

---- Eli nu imi face decizia dificila te rog pleaca si lasa ma in pace.

------ Bine , vii la kevin nu-i asa?

----- Da vin.

---- Si ai nevoie de o pereche.

--- Nu,am pe cineva cu care sa vin.

--- bine mult noroc cu el.norocos tip.

----- inceteza in secunda asta bye.

Stef intra in clasa ,dupa 2 ore iese rapid pe usa ,urca in autobuz ajunge acasa dupa 10 minute .se schimba intr-o rochie alba  si lunga  fara bretele,isi pune pantofi cu toc albi. la gat isi pune un lantisor cu inimioara aurie.,o pereche de cercei cu perle .pune un sal pe umeri ,parul desfacut si o mica bratara cu amulete.la 18:09 Jung Yong hwa intra pe usa ,zambind .

---- Printesa mea esti gata sa mergem?

---- nu inca,imi pui te rog diadema pe cap?

----- Da

Stef isi apleaca capul spre el,el ii pune coronita pe cap.

------ Acum putem pleca

---- imediat.

Jung yong hwa iese in blugi si cu untrcou elegant ,Stef zambi si ii aduse un sacou.

---- Asa printule sa mergem

--- bine Stef.

Cei doii urcara in masina lui  youg hwa ,dupa o jumatate de ora ajung la Kevin acasa .

Stef se opreste brusc si sta pe loc plangand.

---- Nu pot face asta,nu acum.

---- Fii puternica,voi fii aici pentru tine.

----- multumesc young hwa

El bate la usa deschide  Kevin.

--- Buna ,intrati.

--- uite invitatile noastre,oh buna.

--- multumesc intrati.

Aceestia ii dau cadoul,la intrare toti ii  privea ciudat ,mai putin lee Jung shin  care merse spre ei.

--- Buna hyun,Stef cum esti?

--- Buna hyun

---- Buna oppa sunt bine

--- haideti la ceilalti membri C N Blue .

--- dute tu oppa eu merg sa iau aer pe balcon.

--- bine dute este ok.

Stef iese pe balcon si respira usurata cand aude o voce tare cunoscuta.

---- De ce Stef?Oare de ce ai ales asta?

---- Kiseop am ales ce era mai bine pentru toti.

--- eu ti - am  donat din sangele meu,ca sa supravietuesti si tu ne rasplatesti asa.?

---- Nu este ura ,este resemnare kiseop.

---- Da ce sa zic resemnare asta chiar nu o cred bye Stef.

--- Adio Kiseo

Stef ia 2 sticle de SUJU ,iese pe balcon si bea pana se imbata. intra la petrecere si incepe sa vorbeasca.

---- Buna tuturor am sa va spun acum povestea mea,Acum doua luni un inger  pe care il vedeam idolul meu si cu care vroiam sa ma casatoresc,visasem la el de 16 ani la rand.Dar dupa 2 luni de relatie  el se desparte de mine si se casatoreste cu prietena mea,sora mea, cofidenta mea.Miriam.Acestiia sunt Miriam si Kevin.au fost 3 luni de chin ,am vrut sa mor ca sa le ofer iertarea ceruta . insa trei ingeri mau salvat aceestia sunt.Kiseop,Eli si Soohyu.Cand iubirea revenise in viata mea,Kevin ma roaga insistent sa ma despart de Eli si sa ii lasa prieteni si amici in pace.si iam indeplinit si acea dorinta.ranidui pe prieteni ce imi salvasera viata si pe cel care ma iubea.Acum adevarul a iesit la iveala.eu plec acum young hwa duma te rog acasa .

----- bine sa mergem.

Aceestia ajung acasa  young hwa o aseaza pe pat si o inveleste si iese din camera.Stef se trezeste brusc si merge in camera lui youg hwa.

------Hey dormi?

---- Nu ,ascultam niste musica.

---- pot sa intru?

-----da ,vino ce este?

-----iarta ma pentru aceea iesire de la petrecere am baut putin mai mult.

------ Nu este nimic Stef dar tu il mai iubesti pe Eli.?

---- Acum sincer iubirea mea pentru Eli sa spulberat cand am luat aceea decizie.

---- dar el te iubeste pe tine?

----- nu stiiu  ,nu cred

----- Bine,hai dute la culcare.

---- ma lasi sa dorm cu tine?

---- ok papusa vino aici.

Aceesta o imbratiseaza si o saruta pe frunte .si ador imbratisati ,la 5:30 JYH se pregatea sa plece si ii lasa o floare cu bilet legat cu funda roz.la 8:45 Stef se trezeste si vede biletul.in el scria asa:'' Chingu fii tare azi plec la filmari vin diseara la 18 :20'' Cu drag bunul tau amic hwa.

Ea merge la dusi ,se imbraca  si ia micul dejun cand Eli bate la usa.

----- Buna trebuie sa vorbim.

----- ok intra ia loc vrei ceva de baut?

--- da o cola te rog frumos.

--- bine .

ii aduce un pahar cu cola  si se aseaza pe scaune la masa ,Eli parea trist.

---- Stef eu nu te am iubit ,ma-m folosit de tine

---- Cum adica?

---- Kevin ma platit sa am grija sa il uiti ,apoi sa te parasesc dar ai facut tu asta

---Adica ce iti da dea la schimb ?

Va urma in partea 6

Prima iubire a unei fane kpop(fanfic u kiss)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum