Bölüm -1-

26 0 0
                                    

Gamze Yoksul

Herzamanki  gibi bir pazartesi sabahı ve gene o lanet olasıca okul var. Gerçekten
Bu okulu kim bulduysa lanet girsin. Neyse okula nerdeyse geç kalacağım. Saat 07. 09 ve yarım saate okula nasıl gidecegim, bilmiyorum . Sonuçta biz kızlar okula gidicek olsak bile süsleniyoruz. Çantama hemen bir defter bir kitap birde sigaramla çakmağımı  koyup okul yoluna çıkacağım.
*

**
07.20
Tabikide herzaman aynı yerde aynı vakitte geliyor gönlümün efendisi o kim'mi o benim sevgilim, o benim, sadece benim .
"Atlada götüriyim güzellik" dedi Uzay Herzamanki jestlerinden işte  ne olucak başka.
***
"Uzay derse geç kalıcaz hadi biraz daha hızlı"

"Aşkım sana bi süprizim var , o yüzden ilk derse girmeyeceğiz"

"Uzaycım böcüğüm gene ne süprizin var ?!"

"Süpriz söylenmez."
****

Uzay hep yaptığı gibi süprizleri,jestleri ve o tatlı yalakalıkları beni mutlu ediyor.
****
Uzay Türkmen

Gamzeye gene herzamanki suprizlerimizden birini yapıcam ama bu daha farklı çünkü bizim bugün​. Onunla çok özel bir günümüz . Bizim bugün sevgili olalı tam 2 yıl oluyor ve ona çok güzel bir suprizim var.
*****
08.34

"Daha gelmedik mi  sevgili cünkü ben gercekten acıktım"

"Geldik geldik az kaldı."

"İyi bakalım"
*****
Almina Çakır

Offf yeter bıktı şu sürtük hocadan,sanki bütün deliler beni buldu. Onun dersine girmeyeceğim.
*****
' Enese mesaj atar '

"Enes gamze ve uzay'ı gordün ??"
2 dakika sonra mesaj atar Enes;
" Uzay gamzeye süpriz yapacakmış . Bugün 2.yıldönümleriymiş.

"Ayy ne güzel yaaa keşke banada yapsalar"

"Sen iste sultanım 😂 "

"Ayy enesss çok manyaksın 😂"
"Sen nerdesin bu araa almina ?"

"Sınıfta sen nerdesin?"

"Kantin de varmı istediğin bir şey ?"

"Kahve ve püskivit al romeo "

"Peki juilet"
****
Enes Gezgin

Aslında biz çıkmıyoruz ama ben onu seviyoyum aslında ben kendimede güveniyorum oda beni seviyor ...
Elbet bir gün oda benim olacak .
" Almina Çakır  seni seviyorum hemde çok çok çok" bu sözleri ona söyleyebilsem.

***
Gamze Yoksul

Kahretsin !! Ben bugün 2. Yıldönümümüz
Olduğunu unuttum  ne yapacağım ben şimdi  dur ya acaba o hatırlıyor'mu ?

"Aşkım bunlar benim için mi !?"

"Evet senin unutcağımı düşünmedin herhalde?"

Orayı bir kahkaha boğar ve eğlenmeye başlarlar...

ŞizofrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin