Uzay Türkmen
Benim unutcağımı sandı ve ben ona böyle bir süpriz yapınca şaşırdı. Beni bir yandan mutlu da etti. Ee tabi gamzenin sevinmesi mutlu olması benide mutlu edecek , ve bu mutluluk ona her baktığımda artacak...
***
Almina ÇakırBugün evde tekim ve korkuyorum annem ve babam işleri dolayından Los Angeles'a gittiler. Evimizin önünde bekçi var ama tabikide korkuyorum , içim rahat değil sanki birsey olacak gibi hissediyorum. Birden mutfaktan sesler geldi gitmek istedim ,ama bir yandanda çok korkuyordum bu gidişle korkudan ve yanlızlıktan Şizofren olucam...
Camdan bekçiye tam bakıcaktım ki ordan bir ses geldi ve bu beni daha çok korkutuyor. Ben yavaştan ağlamaya başladığımı hissediyordum. Koltuğun bir kenarına yumuldum , oracıkta uyuya kalmışım. Ama ben nasıl uyuduğumu anlamadım, benim için hem zordu hemde kolaydı denebilir.
Sabah bir kalktım saat 9.46 okula gec kaldım . Bende gitmedim.
****
Enes GezginAlmina bugün okula gelmedi belki hastalanmıştır . Ama başına bişey geldiyse diye korkuyorum içim rahat değil sanki birsey oldu gibi ama benim bildiğim tek annesi ve babasının işi yüzünden Los Angeles 'a gittiğini biliyorum.
Belki onun yüzünden gelmemiştir.* Enes Alminayi arar ama almina telefonu açmaz *
Gamze Yoksul
Almina bugün okula gelmedi endiseliyim enese falan sordum ama telefon a cevap vermemiş.
Okulda tek kaldım bugün Uzay okula geldi ama nerde bilmiyorum.
Çok sıkıcı olmaya başladı bu iş.- Ertesi Gün -
Almina evde bayılmış bir vaziyette bulunur,eve gelen anne ve baba bu olayın ne olduğunu bilmiyorlardır alminanın annesi doktor olduğu için nabzına bakar ve atmıyordur ailesi hemen acil servisi ararlar. Müdahale hemen gelmiştir. Hastaneye gittiklerinde sebepsiz şekilde kolları ve sırtı yarılmış bir şekilde görünür oysaki evde annesi baktığında hiçbirsey yoktur. Doktorlar aileye;
"Kızınız sürekli kendine zarar veriyormu"
Diye sorduklarında anne ve baba birden sinirlenir ve ;
"Doktor hanım bizim kızımız iyi yetişti ve öyle şeyler yapmayı bilmez,ama diyelim yaptı siz ne önereceksiniz?"
"Size kötü birşey demek istemedim ama bence bir Psikiyatrist'e gitmenizde fayda var kızınız 2 gün müşahede altında kalacak."
Der ve konuşmaya son verirler. Ailesi kızının okula giderler,Gamze Alminanın annesi ve babasını görür ve hemen yanına koşar.
"Almina iyimi ona bişey mi oldu ?"
"Hayır canım alminaya bisey olmadı hastanede şuan müşahede altında bizim şuan işimiz var müdürün yanına gidip raporu vermemiz lazım."
"Peki o zamn onu sevdiğimi söyler'misiniz ?"
"Tabikide canım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren
Teen FictionBiraz gerilim , biraz korku aşk ve hüzün barındıran bir hikaye ...